Patser thread

Origineel geplaatst door mono-poly
Ach het zijn waarschijnlijk maar rev 3 prophets :D

O ja, dan werken ze misschien nu nog steeds.

Of het zijn rev2's op het rek juist voor de reparatie-afdeling :D

Zonder gekheid, ik heb nog nooit een rev2 onder m'n handen gehad, ik ben wel erg benieuwd.

Waar is St. Eric nou, voor de driehonderdARPsopeenrijtje?

Beetje laat wellicht,
Bosje Solina (ARP) Explorers.
De laatste voorraad van Eminent...tot voor kort.

Attachments

• solinaexplorers.jpg
    solinaexplorers.jpg
    100,1 KB · Bekeken: 153
Rijtje ARP

Attachments

• arplinekl.jpg
    arplinekl.jpg
    93,6 KB · Bekeken: 146
ARP 5200

Attachments

• arp5200kl.jpg
    arp5200kl.jpg
    71,1 KB · Bekeken: 151
ik haat jullie!!!

elke keer sta ik op het punt van uitdrogen na het zien van al die kwijlbakken!

hartelijk dank :engel: :D

Laatst gewijzigd:
Jeez wat is dit jongens voor zieke bende?

Hoe komt men in godsnaam aan zoveel memory moogs of die tr-808 tjes. hadden jullie dan de geldpest of zijn jullie gewoon op het juiste moment op de juiste plek geweest. Of is dat het voordeel van jullie leeftijd/contacten?

Of gewoon het interieur van een winkel in de jaren 80....

Ok tja maar ik zie toch echt ook slaapkamers etc. kortom is dat verzamelwoede? Echt ziek man... Maar wel cool om te zien ook al ben ik best jaloers. Ik hoop nog eens stiekem dat ik ergens in een vakantie land een mooie bak tegen kom, voor natuurlijk een meer dan aantrekkelijke prijs :-)

Heb het in Praag bijvoorbeeld niet aangedurft, was toen nog een broekie en dacht wat moet ik nu met een moog :-( en voor die prijs jeez.... Was ik meen dan 500 guldens kwijt geweest. Was in een muziekzaak daar, maar ja die staat er vast niet meer, na zo'n 10 jaar.

Hoe dan ook hou ik mijn ogen meer dan open, in welk land ik ook ben ;-)

deze thread moet eg dicht=(
tis niet om aan te zien ,...
wat een ellende ;...:bekdicht: :bekdicht: :bekdicht:

10x 808=8080[daar is die nep juup naam van Roland vandaan ,..hmmmmmmm
:eureka: :okdan:
ik heb twee jx8p mag ik die ook posten
en in deze bende liggen ook nog 3 vergulde pluggen ,..goddomme waar zijn ze nou.............?

Attachments

• stuud ...rack 008.jpg
    stuud ...rack 008.jpg
    702,2 KB · Bekeken: 142
R-ond, doe es opruimen. Je thuis is al net zoals je typt. :P

Wat zijn voor degenen onder jullie die meerdere van dezelfde synths bezitten (reparateurs daarbuiten gelaten) nou de beweegredenen om bijvoorbeeld 4 Jupiter-8's of meerdere OB-8's te bezitten?

Hebben jullie niet zoiets van: "van de waarde van mijn overige drie Jupiter's kan ik ook mooi weer wat andere synths kopen"?

Persoonlijk heb ik liever een gevarieerde collectie van verschillende synths dan 8 dezelfde. Ik zou hooguit een tweede zelfde synth erbij hebben die in mindere staat verkeert zodat die voor onderdelen kan dienen om de andere in goede staat te kunnen behouden (daarentegen kan ik me van zoiets als een ARP-2600 of MS-20 wel voorstellen dat meerdere exemplaren leuk zijn omdat je zo een uitbreiding van je patchplezier krijgt).

goed he

goed he

Origineel geplaatst door fuse
R-ond, doe es opruimen. Je thuis is al net zoals je typt. :P

jaaaaaa goed he
kzit zwaar in de [app.] verbouwing
kheb nu een quicklok 20u rijdend gevaarte
asje rack maar goed zit [vol dus]
en niet drie keer dezelfde synths ,...stelletje duplicators

Attachments

• stuud ...rack 007.jpg
    stuud ...rack 007.jpg
    686,5 KB · Bekeken: 142
Origineel geplaatst door Sly Dog
Wat zijn voor degenen onder jullie die meerdere van dezelfde synths bezitten (reparateurs daarbuiten gelaten) nou de beweegredenen om bijvoorbeeld 4 Jupiter-8's of meerdere OB-8's te bezitten?
2 in de studio, 1 live, 1 live backup?

En natuurlijk: polyfonie :D

En natuurlijk: polyfonie

Inderdaad. Ik heb vroeger 3 Avatars samen met een odyssey en een axxe aan m'n gitaar gehad. Voor triophonie (ieder twee snaren een eigen Avatar) maar meestal voor preset...want hoeveel handen heb je over om een synth in te stellen als je gitaar speelt?

Drie snaren links, drie rechts, synth gedeelte in een stereobeeld en in het midden een bescheiden Marshall top. Klonk wel aardig als je daar een akkoordje op aansloeg..

Maar, dit was niet voor reparateurs.

Origineel geplaatst door Eclectus
En natuurlijk: polyfonie :D

Inderdaad: een jp8 strijkertje ligt lekker onder een ander geluidje, ook (of vooral) als dat geluidje uit een andere jp8 komt

ff een nieuw leven in blazen deze patser tread:).

Het leek me leuk om alles op 1 foto te krijgen.

Een pic van me oude studio met alleen me synth's maar me ems vcs3 mk1 en me rack synth's staan er niet op.
Een memorymoog is weg en een p5 rev 2 gaat ook de deur uit.

Attachments

• studio b. kok small2.jpg
    studio b. kok small2.jpg
    66,2 KB · Bekeken: 141
Back