Patser thread

nou, vandaag had ik de phasor bij de post, die was in gewone staat, wat je mag verwachten van een pedaal dat al wat ouder is en te goed om niet te gebruiken, maar die phasor 2 moet nog komen en die ziet er wel erg mooi uit.
van de phasor ontbrak 1 knop...... ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je er nog eentje van een sloopmodelletje?

ik heb me voorgenomen geen synths meer te kopen en tja, je moet wat.
ben ook wel benieuwd naar een maxon pedaaltje (ad900) en ibanez 3dubbel pedaal ae 304 of zoiets, compressor delay en chorus) die ik heb gekocht. de phasor hangt nu achter de sonic6 en dat is echt erg lekker. en dan heb ik ook weer zo'n goede ouwe saaie moog graphic eq aangeschaft. dat suffe ding heb ik al een paar keer weggedaan, maar hij is gewoon nodig achter een tom! ik beleef er weer veel plezier aan en daar gaat het maar om hè.

patserthread was trouwens als een grapje bedoeld, pedaaltje tegenover die modulaire rekken tot aan het plafond. maar als je het ook al moet gaan uitleggen, tja, dan is het gewoon niet grappig dus. hè?!

bij de kliko gevonden

bij de kliko gevonden

Zomaar bij een vuilnisbak gevonden:

Attachments

• 5stuks.jpg
    5stuks.jpg
    58,3 KB · Bekeken: 130
Nou... vooruit dan ik ook ff als vers lid hiero :)

Niet zo veel als sommige andere hier maar deze zijn teminste allemaal van mij:

concorde-syndrome-01.jpg

concorde-syndrome-02.jpg

En aan de andere kant van de studio staat nog meer (Farfisa's, Davolisint, JX3P, diverse drumdozen oa MP7/120p, Elka Drummer One etc..) ;)

En hoe klinkt dat allemaal? Nou zeau :D

Leuk toch zo als 1e post ? :)

J.

Origineel geplaatst door elektrovolt
wat zijn dat voor dingen ? ritme dozen voor een orgel ?

Er stond op: minipops 7. Ik heb ze maar laten staan.

Origineel geplaatst door LeoDaV
J.

Je hoeft je niet te schamen nee.

Jammer dat die link niet werkt bij mij, wat een vreemde extensie...

Origineel geplaatst door LeoDaV

J.

Zeg... Johan Schurer... dè man achter het legendarische Eminent 310 Unique Salvation Project? :okdan:

Origineel geplaatst door wouw
Je hoeft je niet te schamen nee.

Jammer dat die link niet werkt bij mij, wat een vreemde extensie...

Extentie is .ogg een lossy compressie formaat (Ogg-Vorbis). Betere kwaliteit dan 320kbps mp3 :) dus niet zo heel vreemd alleen niet vaak gebruikt. mp3 haalt te veel van de hoge tonen weg en zorgt voor extra rommel die ik niet in de compositie heb gestopt.

Er is een .ogg plugin voor winamp: hier te downloaden.

Meer info hier

J.

Origineel geplaatst door Hanz
Zeg... Johan Schurer... dè man achter het legendarische Eminent 310 Unique Salvation Project? :okdan:

Ja, dat ben ik :D

J.

Re: bij de kliko gevonden

Re: bij de kliko gevonden

Origineel geplaatst door wouw
Zomaar bij een vuilnisbak gevonden:

meenje niet >>>>:stupid
ik zal wat vaker by de lokale orgel dealer hiero de vuilnis doorspitten
heb laatst wel een mega grote "" KOPF GEHOORAPPARAAT "" GEVONDEN,....

OM ff on topic te blijven ; pats draad wast toch ,..bigger = zeker wel beter !!!

Attachments

• s4021484_edited.png
    s4021484_edited.png
    451,1 KB · Bekeken: 135
Laatst gewijzigd:
Wat een super grote koptelefoon heb jij in je studio hangen rond, zijn dat je main monitoren ? :D

closie upper ,...nog 1
:{ en hij klinkt he ,.........ga dr denk verlichting in aan brengen ....sfeer-gehoorapparaat

Laatst gewijzigd:
ggrrr nog x

Attachments

• s4021483_edited.jpg
    s4021483_edited.jpg
    924,8 KB · Bekeken: 129
Zie ik daar nou schroeven zitten ? Je zou er eigenlijk nog een bouwhelm onder moeten lijmen dan is ie compleet.

edit> die poster stilte, haha

MAARUH WOUW GRAPJE ZEKER ???

VERBAAST ME NIKS HOOR ASJE AF EN TOE ERGENS LEEST OFJE,...ASJE BE LIEFFF ME ORGEL WIL KOMEN OPHALEN,......4 HOOG BLIJK DAN

:Z
@ @Noniempje,..ja ask weers uit mn "dak "ben geweest past mn koptelefoon wel later in de week wat minder !:okdan:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door R-ond
MAARUH WOUW GRAPJE ZEKER ???
VERBAAST ME NIKS HOOR ASJE AF EN TOE EREGNS LEEST ASJE BE LIEFFF KOM ME ORGEL OPHALEN,...4 HOOG
:Z
@ @Noniempje,..ja ask weers uit mn "dak "ben geweest past mn koptelefoon wel later in de week wat minder !:okdan:

Zeg rond, hoeveel heb je gezopen ? reageer je nu op jezelf in de eerste helft van die reply ? :D

Origineel geplaatst door anoniempje
Zie ik daar nou schroeven zitten ? Je zou er eigenlijk nog een bouwhelm onder moeten lijmen dan is ie compleet.

edit> die poster stilte, haha

NOU DATJE T ZEGT DIE HEBK OOK NOG MN PLUCHE WAAKHOND [IS ERG STIL LAATSTE TYD !!] HEEFT M ALTYD OP,..
is niet in verhouding ,...is een atribuut uit een witgoed winkel ,...wat ze al niet weg gooien ,
zag laatst een hele grote glazen vitirne kast ,..van glas met verlichting zonder t deurtje
nou haat ik glas / koud en wite dingen in mn huis!!soo

:r

hou wel spirital thingies ,..oft help,...[khebnu dikke kater nog]ondanks

weer on topic met de pats draad ....IK HEB MOOI UITZICH VAN WAAR IK MUZIEK MAK =GEEN MUFFE KELDER!!!
:halleluja

Attachments

• _ohm.gif
    _ohm.gif
    107,1 KB · Bekeken: 134
Laatst gewijzigd:
Back