mmmmmmmm ik kleur alles in zoals ik het voor me zie elk gevoel dat ik heb probeer ik in geluid om te zetten
en het in kleuren zoals je dat beschrijft doe ik dus vanuit mn zelf
ook al kijk ik naar een witte muur dan komen er bij mij toch bepaalde freqeunties en kleuren los die
dan het geluid bepalen.
ik let niet op noten of in iedergeval ik schrijf ze niet op ze komen naar me toe gewaaid als het waren .
doormiddel kijken,voelen,ervaren alsik iets bv hoor en ik doe mn ogen dicht zie ik ook kleuren die op het geluid mee deinsen vaag maar waar en je hoeft geen trippie te hebben gegeten omdat voor elkaar te krijgen.
net als boedisme en andere mentale staten van zijn .
be and believe thats al that matters
wie niet gelooft in wat ie doet of voelt zal er ook komen !
met de
donkere diepe gevoelens die hij of zij automatische omzet in muziek die dan hem/haar dan geruststellen omdat het hun gevoel weergeeft op dat moment .
en dat kun je dus vast leggen doormiddel van kleuren tezien met de gevoelens die je hebt en die te vergelijken
en uit te oefenen door middel van geluid of wat anders ...
of beide je kan ook muziek maken en schildern tegelijke tijd dit levert ook hele vage shit op
wat meestal meer mediterend werkt . dus over het concept .
maar ja je heb ook mensen die dus alleen maar op het theorie gedeelte blijven hangen en zweren bij techniek
waar ik het dus niet mee eens ben ,dfat je het nodig hebt allah maar dat zegt nog niet dat je alles maar moet laten bepalen of klinken doormiddel van techniek
ik denk dat je dan weinig nieuwe dingen voor jezelf zal ontdekken
maar ja das mijn mening
en muziek in mijn mening is vrije kunst die door ieder ander anders wordt gezien
enn dus anders brengt en dan zeg ik daar bij dat de meeste die kwa techniek erg hoog zitten en alles kunne spelen toch meestal dat laatste beetje fantasie missen .
dan mag je een dure opleiding hebben gevolgd
maar dan heb je wel iets van jezelf verloren vindt ik
ANYWAY .....NEXT