Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jij bent echt een soepoog!Origineel geplaatst door B.S.E.
ik geef gewoon mijn mening, en als je daar dan een lullige opmerking tegenover zet, kun je er een terugverwachten![]()
Origineel geplaatst door B.S.E.
het is ZO heerlijk om er achter te komen WIE er op het SF lange tenen hebben....
*note to self: iedereen *
(maar een beetje pesten kan geen kwaad in wat anders wel een hele erge zweefthread zou worden (of: is)
)
).
Origineel geplaatst door Leo
nou was ik weggegaan, met mijn grote mond, kijk ik nog even hoe het gaat en dan is het nog ruzie geworden!
kan ook bina niet anders met al die grote geesten in 1 thread.![]()

Origineel geplaatst door Cheimoon
Maar je weet dat dat altijd eindigt in "keer samen biertje doen" => ruzie is goed!![]()
nou eh, ik drink geen bier (wijntje is ook lekker, heeft toch wat meer niveau hè)
.Origineel geplaatst door Cheimoon
...het was natuurlijk een metaforisch biertje..

en nu ook nog literatuur erbij betrokken.
Origineel geplaatst door Lukast
mooi... dan kan ik deze draad uitprinten en in me scriptie gebruiken want ik probeer af te studeren in beeldende kunst met muziek en geluid...
![]()
danks

tegen een kleine vergoeding wil ik de tekstredactie wel voor je doen, voor je je scriptie inlevert.
![]()
Origineel geplaatst door Ro9
Wout je moet dit niet als belediging zien , maar steeds als ik jouw replies lees moet ik toch een beetje denken aan de tekstballonnen van Olivier Blunder
Die besloegen ook steevast een halve pagina![]()
![]()
Origineel geplaatst door Ro9
Wout je moet dit niet als belediging zien ...