Schilderen in klank..

Origineel geplaatst door trigg
Waar is die goeie tijd gebleven Wout? Toen je nog échte idealen had en de straat op ging? ;)

Maar we konden wel discussiëren, soms nachten lang!
We verscholen (en verschuilen) ons niet achter avatars, zodat we annoniem bleven...

Of iedere verandering nu wel een juiste is?

Wout

zo en dan nu even met z'n allen aan de Om Mani Padme Hum

Hum.jpg

Origineel geplaatst door Ro9
... Je hebt 15 minuten nodig om je te beseffen dat je het eigenlijk toch niet zo leuk vindt.

Dat heb ik helemaal niet gezegd :)
Als ik niet tegen beledigingen zou kunnen, nou, dan is het onderwijs wel de laatste plaats om te gaan werken!
Ik reageer alleen maar.

En wat die 15 minuten betreft: we zitten hier niet te chatten.

Maar zeg eens eerlijk: had je dan verwacht dat ik voortaan kortere antwoorden ga geven?
Zo naief ben je toch ook weer niet :)

Wout

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAermmmmm.....

ik heb gehoord dat je van schilderen erg rustig wordt mannen!

een scheiding maken tussen jouw leerlingen en mensen op t forum zou wel eens wenselijk kunnen zijn :D

Origineel geplaatst door Ro9
Ok dan Wout,

Het is echt niet mijn bedoeling om de sfeer hier te verzieken.

Mijn welgemeende excuses als u dat zo heeft ervaren.

Die eerste blunder post was gewoon echt een lichtvoetig grapje.

Als ik u eens mag trakteren op een biertje.......;)

Want humor heeft u zeker wel.:biertje:

IK BEN NIET BOOS! :)
Echt, ik kan veel hebben, alleen geen rascisme.

Deze thread gaat eigenlijk over relaties tussen kunststromingen, maar zo al eerder werd opgemerkt door anderen, dat bijdragen als
WELKE DRUGS GEBRUIK JIJ?!
nu niet erg verhelderend in de discussie werken.

Waar ik op wees en dat meen ik echt, is de vluchtigheid van het contact, tenminste, zo ervaar ik het, via het Internet. Bot in de discussie inbreken gebeurt naar mijn gevoel erg vaak. Daarbij nog verscholen achter een Avatar, zodat iemand zelf eigenlijk buiten schot blijft... Het rammelt allemaal, volgens mij.

Nu heb ik het heerlijke genoegen mogen smaken ooit deel te hebben gehad aan de Nord Modular Classic gemeenschap, waaruit werkelijke vriendschappen ontstonden, wereld wijd. En we zien elkaar zo regelmatig mogelijk. Wie het meegemaakt heeft kan ook bevestigen dat de meesten onder hun eigen naam opereerden. Die vriendschap met Clavia is niet zomaar ontstaan.

Terugkomend op de quote: je hoeft je excuses niet aan te bieden, want ik ben niet beledigd.

En dat biertje...
Een Rutte Oude 5, mag dat ook?
(Dordrechts genot, jenever als de beste cognac)

Wout

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Echt, ik kan veel hebben, alleen geen rascime.

beetje kinderachtig van je, Wout

Origineel geplaatst door fjoesz
een scheiding maken tussen jouw leerlingen en mensen op t forum zou wel eens wenselijk kunnen zijn :D

Ik zie niet zoveel verschillen, hooguit in lichaamsmaten, of kopen de meesten forumleden hun kleding nog op de kinderafdeling?

Wout

pom-pom-pom...

Origineel geplaatst door Leo
beetje kinderachtig van je, Wout

Leo, ik begrijp je opmerking niet zo goed...

Trouwens, het blijkt dat de oorspronkelijke debeters deze thread zijn uitgestapt, dus hoef je eigenlijk ook niet meer te antwoorden op mijn onbegrip :)

Ik vraag me alleen af waarom er forumleden zijn die discussies die hun niet interesseert willen frustreren. Ik snap niet waarom zo'n thread dan gewoon niet genegeerd kan worden...

Lieve mensen, hou er rekening mee dat achter iedere post een normaal mens van vlees en bloed zit. Dat wordt helaas op het Internet nog wel eens vergeten.

Wout

Origineel geplaatst door fjoesz
zou goed t gevolg van oogkleppen kunnen zijn

Meer een geval van een te overtrokken ego.
De vergelijking met de huidige schooljeugd gaat in zo verre op, dat als iemand het niet interessant of leuk vindt, het ook niet leuk of interessant is.
De opmerking 'boeiend', op een langzaam en laag toontje, komt mijns inziens te veel voor. Trouwens, niet alleen bij de leerlingen, maar ook bij de leraren: "Muziek is niet interessant en belangrijk, want het scoort niet!"

De thread starter vond het onderwerp wel interessant, zo ook ik en waarschijnlijk nog een aantal anderen. Wat is daar nou mis mee?

Weerleg de ander met tegenargumenten, maar verklaar het niet als onzin als het niet strookt met de eigen opvatting. Dat is puberaal gedrag. Men mag best puberaal gedrag vertonen, ook al is men ver over de zeventig, want een behoorlijk deel van de mensheid wordt helaas nooit volwassen. Maar als er geen werkelijke bijdrage tot een discussie gegeven wordt, ga dan wat leuks doen.

"Twijfel is de enige motor voor de vooruitgang"

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Leo, ik begrijp je opmerking niet zo goed...

dan leg ik m uit (ik doe mijn best):

ik kan ook niet tegen racisme, bijna niemand kan tegen racisme. racisme is heel erg.

jij stelt je heel ruimhartig op: 'ik kan veel hebben'. maar er zijn natuurlijk grenzen, racisme lijkt me duidelijk te ver gaan.

ik zeg dan ook voor de grap, dat je niet zo kinderachtig moet doen (over racisme).

trouwens, je leert de kinderen toch wel dat je racisme zo schrijft en fascisme zo.

ik vond de thread trouwens wél interessant, ook het uitgangspunt, maar was aanvankelijk wat stellig in de positie die ik innam, dat was schrikken denk ik. overigens is het nog steeds interessant. gewauwel kan ook interessant zijn, om te bekijken.
pfff moe, vandaag het hele huis schoongemaakt, de was gedaan, ik denk dat ik vanavond 's lekker op de bank kruip met een fles wijn, tarkovskietje in de dvd. kan ik ook geen ruzie krijgen. (is ook kunst.) :)

Toch vind ik nog steeds dat het hele verloop van deze thread het gevolg is van een te vaag omschreven Topic-start.

Ik heb geprobeerd met mijn post daar duidelijkheid in te krijgen, maar ik snap nog steeds het doel van deze thread niet, naast dat je natuurlijk heerlijk een thread kan vullen met het vragen naar dat doel, langs elkaar heen praten, enige frustraties hier en daar..

Zou geluidvorming/vervorming ook als schilderkunst/beeldhouwkunst/dichtkunst bezien kunnen worden?

ja, dat kan. :biertje:

Origineel geplaatst door Leo
... trouwens, je leert de kinderen toch wel dat je racisme zo schrijft en fascisme zo.

Ik had het al verbeterd :)

...
pfff moe, vandaag het hele huis schoongemaakt, de was gedaan, ik denk dat ik vanavond 's lekker op de bank kruip met een fles wijn, tarkovskietje in de dvd. kan ik ook geen ruzie krijgen. (is ook kunst.) :)

Nee, nee!
Je moet hier nog verder gaan!
De voorkamer moet nog gedaan en de keuken!

Wout

Origineel geplaatst door Sander02

Zou geluidvorming/vervorming ook als schilderkunst/beeldhouwkunst/dichtkunst bezien kunnen worden?
Ja, dat kan.

Neen!
Dat kan niet.

:)

Alleen als metafoor, dus taalkundig.
Niet binnen het creatief proces.

Wout

sorry Wout, ik ga echt onderuit, het wordt trouwens geen tarkovski, ik denk dat ik begin met lolita en daarna een paar richard kern filmpjes, zodat ik goed opgefokt ben als het vrouwtje thuiskomt ;)

Back