Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door René
Er zou toch ook nog een CD van het Haags Timmerbedrijf uitkomen genaamd: RAMMENDE SPIJKERS ?
wat leg je?Origineel geplaatst door phochos
Paldon??????
Origineel geplaatst door phochos
De cd's "Titan" en "Oskylaytor" zijn verschenen bij Fonos. In volgorde gaan ook de volgende cd's nog bij Fonos verschijnen:
1. Ambient Phasing van Phochos
2. The Best Of Rot, Blau, Gelb und Grün van Haags Timmerbedrijf
3. Micro-Scope van Phochos
4. Equivalence van Phochos
Phochos![]()

en waar verkoop je zo voor dan? lijkt me dat je er niet zoveel aan overhoud dan... wanne jeuzkleunen daar...Origineel geplaatst door phochos
Deze cd's verschijnen allemaal bij Orion Records, ik stop met het uitbrengen van cd's via Fonos, wordt me toch te prijzig iedere keer 110 euro eerst te moeten uitgeven voordat hij daadwerkelijk uitgebracht gaat worden (bij een dubbelaar dus 225 euro).
Phochos![]()
Origineel geplaatst door 6 trak
en waar verkoop je zo voor dan? lijkt me dat je er niet zoveel aan overhoud dan... wanne jeuzkleunen daar...
Origineel geplaatst door 6 trak
verkoop ze toch lekker vanuit thuis... genoeg klanten hier op sf volgens mij... en hou je meer over dan via dat foppos![]()

Origineel geplaatst door phochos
Als afsluiting bij Fonos komt er nog een dubbelcd uit, Equivalence (+ The Best Of Haags Timmerbedrijf). Voortaan verschijnt dus 'alles' op Orion Records.
Ik ga me nog beraden of ik alleen nog door ga op software en/of hardware of dat ik wellicht helemaal stop.

Origineel geplaatst door astronaut
Phochos, de Tina Turner van van de Synthesizermuziek. Alweer stoppen?![]()

De cd's van Haags Timmerbedrijf (Rot, Blau, Gelb und Grün volume 1 t/m 5) zijn veranderd in Weiss, Braun, Schwarz en Orange. Door dit soort kleuren te gebruiken zijn de nummers overzichtelijker dan gecombineerde namen (zoals het was bij de volume 1 t/m 5 reeks). Bij de laatste (dubbel)-cd die verschijnt bij Fonos dit jaar komen nog wel de overgebleven stukken van Rot, Blau, enz...... als tweede cd bij Equivalence van Phochos.
Vanaf volgend jaar verschijnen mijn cd's alleen nog bij Orion Records.
Ik ga gewoon door met muziek maken, het meeste via software en daarnaast nog wel met hardware (Roland E86 en Yamaha PSS790).
Phochos![]()

shit, dit topic zijn ze vergeten te wissen op het nieuwe forum![]()
sander! 

jeuz!!!!!!!!!!!!!shit, dit topic zijn ze vergeten te wissen op het nieuwe forum![]()