Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door René
Er zou toch ook nog een CD van het Haags Timmerbedrijf uitkomen genaamd: RAMMENDE SPIJKERS ?

Paldon??????

Origineel geplaatst door phochos
De cd's "Titan" en "Oskylaytor" zijn verschenen bij Fonos. In volgorde gaan ook de volgende cd's nog bij Fonos verschijnen:

1. Ambient Phasing van Phochos
2. The Best Of Rot, Blau, Gelb und Grün van Haags Timmerbedrijf
3. Micro-Scope van Phochos
4. Equivalence van Phochos

Phochos:D

Deze cd's verschijnen allemaal bij Orion Records, ik stop met het uitbrengen van cd's via Fonos, wordt me toch te prijzig iedere keer 110 euro eerst te moeten uitgeven voordat hij daadwerkelijk uitgebracht gaat worden (bij een dubbelaar dus 225 euro).

Phochos=(

Ja das echt belachelijk, die lopen je gewoon te naaien, als je iets uitbrengt bij een label moeten zij je toch betalen en niet andersom!

Deze cd's verschijnen allemaal bij Orion Records, ik stop met het uitbrengen van cd's via Fonos, wordt me toch te prijzig iedere keer 110 euro eerst te moeten uitgeven voordat hij daadwerkelijk uitgebracht gaat worden (bij een dubbelaar dus 225 euro).

Phochos=(
en waar verkoop je zo voor dan? lijkt me dat je er niet zoveel aan overhoud dan... wanne jeuzkleunen daar...

Origineel geplaatst door 6 trak
en waar verkoop je zo voor dan? lijkt me dat je er niet zoveel aan overhoud dan... wanne jeuzkleunen daar...

Ik was ervan uitgegaan dat je per verkochte cd 2 euro zou ontvangen, blijkt dus maar 1 euro te zijn. Maar tot op heden heb ik nog altijd niets ontvangen van hen, terwijl ik weet dat zowel Micro Macro als Views From The Other Side Of The Sky redelijk verkocht zijn. Ook daarom zet ik er een punt achter.
De cd'tjes zien er allemaal mooi uit en het is fijn dat je meteen bij de Buma Stemra beschermd wordt, maar op deze manier kost het me inderdaad alleen maar geld. Okee, mijn eigen label loopt ook niet echt hard, maar dan heb ik het in ieder geval helemaal in eigen hand.

Phochos

Origineel geplaatst door 6 trak
verkoop ze toch lekker vanuit thuis... genoeg klanten hier op sf volgens mij... en hou je meer over dan via dat foppos :)

Hoi 6,

Ik heb nu definitief het contact met Fonos opgezegd, komt alleen nog Titan aan maar die had ik al laten digitaliseren. Voortaan verschijnt alles dus gewoon bij Orion Records. Wat er nog verkocht wordt bij Fonos hoor ik vanzelf wel van hen (hoop ik).

Phochos

Als afsluiting bij Fonos komt er nog een dubbelcd uit, Equivalence (+ The Best Of Haags Timmerbedrijf). Voortaan verschijnt dus 'alles' op Orion Records.

Ik ga me nog beraden of ik alleen nog door ga op software en/of hardware of dat ik wellicht helemaal stop. Ik heb Orion Records ook aangepast, zijn een heleboel cd's niet meer leverbaar. De stukken daarvan sla ik voorlopig op en ga begin volgend jaar uitzoeken welke stukken echt goed genoeg zijn voor cd (zitten stukken bij die wellicht bij de Kut-thread veel kans maken).

Als afsluiting bij Fonos komt er nog een dubbelcd uit, Equivalence (+ The Best Of Haags Timmerbedrijf). Voortaan verschijnt dus 'alles' op Orion Records.

Ik ga me nog beraden of ik alleen nog door ga op software en/of hardware of dat ik wellicht helemaal stop.

Phochos, de Tina Turner van van de Synthesizermuziek. Alweer stoppen? ;)

Origineel geplaatst door astronaut
Phochos, de Tina Turner van van de Synthesizermuziek. Alweer stoppen? ;)

Dat is een mogelijkheid, zoals aangegeven.

Phochos

De cd's van Haags Timmerbedrijf (Rot, Blau, Gelb und Grün volume 1 t/m 5) zijn veranderd in Weiss, Braun, Schwarz en Orange. Door dit soort kleuren te gebruiken zijn de nummers overzichtelijker dan gecombineerde namen (zoals het was bij de volume 1 t/m 5 reeks). Bij de laatste (dubbel)-cd die verschijnt bij Fonos dit jaar komen nog wel de overgebleven stukken van Rot, Blau, enz...... als tweede cd bij Equivalence van Phochos.

Vanaf volgend jaar verschijnen mijn cd's alleen nog bij Orion Records.

Ik ga gewoon door met muziek maken, het meeste via software en daarnaast nog wel met hardware (Roland E86 en Yamaha PSS790).

De cd's van Haags Timmerbedrijf (Rot, Blau, Gelb und Grün volume 1 t/m 5) zijn veranderd in Weiss, Braun, Schwarz en Orange. Door dit soort kleuren te gebruiken zijn de nummers overzichtelijker dan gecombineerde namen (zoals het was bij de volume 1 t/m 5 reeks). Bij de laatste (dubbel)-cd die verschijnt bij Fonos dit jaar komen nog wel de overgebleven stukken van Rot, Blau, enz...... als tweede cd bij Equivalence van Phochos.

Vanaf volgend jaar verschijnen mijn cd's alleen nog bij Orion Records.

Ik ga gewoon door met muziek maken, het meeste via software en daarnaast nog wel met hardware (Roland E86 en Yamaha PSS790).

En de dubbelaar die nog bij Fonos zou verschijnen gaat alsnog niet door, blijven gewoon als enkele cd's verkrijgbaar bij Orion Records.
De cd "Rot, Blau, Gelb und Grün" is veranderd in "Rot".

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back