Uitzicht: wat zie jij vanuit je studio?

Ik zie het huis van de buurman, maar vooral mijn auto die daar geparkeerd staat.

Attachments

• img_2522.jpg
    img_2522.jpg
    250,2 KB · Bekeken: 130
Nu heb ik dit

Nu heb ik dit

uitzicht:

Attachments

• uitzicht_nacht.jpg
    uitzicht_nacht.jpg
    65,2 KB · Bekeken: 125
Overdag vaak zo..

Attachments

• uitzicht2.jpg
    uitzicht2.jpg
    46,9 KB · Bekeken: 130
's avonds meestal zo..

Attachments

• uitzicht.jpg
    uitzicht.jpg
    45,9 KB · Bekeken: 127
107946989_4fc80a027d.jpg

...Vanuit m'n kleine velux dakraampje...maar alleen als ik op een krukje sta!:

Origineel geplaatst door anoniempje
ja verder naar links de weg volgen , en rechts ook maar dat is een 400 meter verderop en heb ik niet echt hinder van, of nou hun van mij :)

lucky bastard... dus jij kan gewoon lekker t volume voluit zetten in je studio met de ramen open :W

Uitzicht

Uitzicht

Bij daglicht:

Attachments

• uitzicht_dag.jpg
    uitzicht_dag.jpg
    176,1 KB · Bekeken: 106
ja :) ik had het eerder nog leuker, een zeecontainer vol met pa en die zeecontainer dreunde nog eens harder mee als de pa zelf,

maar nu met m,n raam los hoor je het eigenlijk alleen precies voor het huis als je maar iets met je gezicht niet meer in de "raamstraal" staat hoor je al zo goed als niets meer

maar die pret kan wel eens afgelopen zijn, ze zijn al een paar jaar bezig alles op alles te zetten om van dat lege vlak plus dat open luchtzwembad en daarachter erbij een hele grote dierentuin te maken, heel gezeur. maarja epe wil zich graag op de kaar zetten.

in elk geval als het doorgaat heb ik 60 meter van m,n raam alle stallen en de afvper aanvoer van voer, stront, beesten. dus dat gaat een klote herrie worden ben ik bang :)

bijna alle lokale partijen zijn voor de dierentuin en het is dat de gemeente blut is en geen geld geeft aan de projectontwikkelaar, anders had ik een uitzicht van een super grote bouw put. en nou de ironie: die grond tot aan het openlucht zwembad was allemaal van een landbouw boerderijtje van m,n oma. wat helaas in handen van grond beheer is komen te vallen.

nou is de projectontwikkelaar andere panden aan het bouwen om de dierentuin te financieren dus wens ons geluk

Origineel geplaatst door anoniempje
ja :) ik had het eerder nog leuker, een zeecontainer vol met pa en die zeecontainer dreunde nog eens harder mee als de pa zelf,

maar nu met m,n raam los hoor je het eigenlijk alleen precies voor het huis als je maar iets met je gezicht niet meer in de "raamstraal" staat hoor je al zo goed als niets meer

maar die pret kan wel eens afgelopen zijn, ze zijn al een paar jaar bezig alles op alles te zetten om van dat lege vlak plus dat open luchtzwembad en daarachter erbij een hele grote dierentuin te maken, heel gezeur. maarja epe wil zich graag op de kaar zetten.

in elk geval als het doorgaat heb ik 60 meter van m,n raam alle stallen en de afvper aanvoer van voer, stront, beesten. dus dat gaat een klote herrie worden ben ik bang :)

bijna alle lokale partijen zijn voor de dierentuin en het is dat de gemeente blut is en geen geld geeft aan de projectontwikkelaar, anders had ik een uitzicht van een super grote bouw put. en nou de ironie: die grond tot aan het openlucht zwembad was allemaal van een landbouw boerderijtje van m,n oma. wat helaas in handen van grond beheer is komen te vallen.

nou is de projectontwikkelaar andere panden aan het bouwen om de dierentuin te financieren dus wens ons geluk

Fucking hell..wat een verhaal..

Nouja..veel geluk ?!

ps: Ik woon in de bollenstreek, de enige reden dat het nog niet een totaale massieve woonwijk is (zonder centrum of winkels van wat voor nut dan ook) is dat hier elk jaar busladingen duitsers komen kijken, naar de mooie tulpjes en ander bol en knol genot ...:stupid

zitten veel vogels hiervoor , maken wel een hoop herrie ,zo hard dat ik ze door me koptelefoon hoor , van vroeg tot laat piep tjierp:erm:

Attachments

• thuis (414) (custom).jpg
    thuis (414) (custom).jpg
    53,8 KB · Bekeken: 118
nou deze kan ook bij de serie...

Attachments

• luchtje.jpg
    luchtje.jpg
    166,6 KB · Bekeken: 123
Ik had een tijdje geleden dit... maar inmiddels is de inventaris weer anders (en dat witte spul weer weg...)

attachment.php

Origineel geplaatst door Hanz
Ik had een tijdje geleden dit... maar inmiddels is de inventaris weer anders (en dat witte spul weer weg...)

attachment.php

jij hebt wel hele grote honden :D

Origineel geplaatst door turtel
zitten veel vogels hiervoor , maken wel een hoop herrie ,zo hard dat ik ze door me koptelefoon hoor , van vroeg tot laat piep tjierp:erm:

dat wil ik ook wel voor m,n raam hebben liggen, raampje los stoeltje neerzetten hengel uit het raam.

Epe ? daar hebben mn ouders gewoond .... heb zelf nog even in zevenaar gewoond... dat ligt daar vlakbij toch?

als er idd een dierentuin komt vlakbij je huis, kun je de dieren daar aardig laten flippen :duivels:

lekker expirimenteren met geluid, boxen in t raam zetten richting dierentuin, en dan eens kijken wat al die lage en hoge tonen doen die jezelf niet kan horen... voordat je t weet rent er een hippo of een neushoorn door je tuin (niet dat je daar op zit te wachten..) :D

dieren kunnen een hele goed graadmeter zijn voor muziek maken.

ik heb hier nogal wat kakkerlaken lopen die met hun pootjes een heel irritant geluid maken tegen de betonnen vloer. zodra ik die ongelukkige beestjes zie stuiteren weet ik dat m`n kicks hard genoeg zijn.
icon_mrgreen.gif

Back