Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door anoniempje
ja verder naar links de weg volgen , en rechts ook maar dat is een 400 meter verderop en heb ik niet echt hinder van, of nou hun van mij![]()

ik had het eerder nog leuker, een zeecontainer vol met pa en die zeecontainer dreunde nog eens harder mee als de pa zelf, 
Origineel geplaatst door anoniempje
jaik had het eerder nog leuker, een zeecontainer vol met pa en die zeecontainer dreunde nog eens harder mee als de pa zelf,
maar nu met m,n raam los hoor je het eigenlijk alleen precies voor het huis als je maar iets met je gezicht niet meer in de "raamstraal" staat hoor je al zo goed als niets meer
maar die pret kan wel eens afgelopen zijn, ze zijn al een paar jaar bezig alles op alles te zetten om van dat lege vlak plus dat open luchtzwembad en daarachter erbij een hele grote dierentuin te maken, heel gezeur. maarja epe wil zich graag op de kaar zetten.
in elk geval als het doorgaat heb ik 60 meter van m,n raam alle stallen en de afvper aanvoer van voer, stront, beesten. dus dat gaat een klote herrie worden ben ik bang
bijna alle lokale partijen zijn voor de dierentuin en het is dat de gemeente blut is en geen geld geeft aan de projectontwikkelaar, anders had ik een uitzicht van een super grote bouw put. en nou de ironie: die grond tot aan het openlucht zwembad was allemaal van een landbouw boerderijtje van m,n oma. wat helaas in handen van grond beheer is komen te vallen.
nou is de projectontwikkelaar andere panden aan het bouwen om de dierentuin te financieren dus wens ons geluk
Origineel geplaatst door Hanz
Ik had een tijdje geleden dit... maar inmiddels is de inventaris weer anders (en dat witte spul weer weg...)
![]()

Origineel geplaatst door turtel
zitten veel vogels hiervoor , maken wel een hoop herrie ,zo hard dat ik ze door me koptelefoon hoor , van vroeg tot laat piep tjierp![]()