Uitzicht: wat zie jij vanuit je studio?

Mijn uitzicht aan de ene kant verandert bijna dagelijks, de andere kant is vrij statisch...

Attachments

• uitzicht.jpg
    uitzicht.jpg
    64,9 KB · Bekeken: 102
Ik kijk tegen de flat aan de overkant aan...:erm: En daarachter een lelijke vierkante kerktoren die momenteel gelukkig gesloopt wordt:halleluja

Foto's volgen!:smeris:

o nee, dat was links. dit is rechts:

Attachments

• uitzicht 2.jpg
    uitzicht 2.jpg
    241,1 KB · Bekeken: 111
Origineel geplaatst door Leo
o nee, dat was links. dit is rechts:

ik durf het bijna niet te vragen, maarreh, wat is dát nou weer wat daar aan die deur hangt? :D

bloesje van mijn vrouw, heb ik net gewassen maar durfde ik niet in de droger te doen. ik kan net weer goed kijken met allebei mijn ogen na het vorige kledingstuk dat ik had laten krimpen.

oh, ok, ik dacht dat jij die poema op de Veluwe gevangen had en er een podium-outfit van gemaakt had ;)

Origineel geplaatst door Leo
bloesje van mijn vrouw, heb ik net gewassen maar durfde ik niet in de droger te doen. ik kan net weer goed kijken met allebei mijn ogen na het vorige kledingstuk dat ik had laten krimpen.

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
oh, ok, ik dacht dat jij die poema op de Veluwe gevangen had en er een podium-outfit van gemaakt had

:dubbel:

Hier kijk ik tegenaan:
IMG_1488.jpg

Een flat en een kerktoren die momenteel afgebroken wordt, hoera!:D

En als ik naar beneden kijk:
IMG_1486.jpg

Mijn uitzichtje; de boondox :D Volgende week gaan ze beginnen met echt slopen, kan ik straks in een keer heel ver kijken...

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

He Leo, hebbie nog steeds last van die stalkende buuf van je?

En zelf heb ik geen uitzicht trouwens. Maar m'n gordijnen zijn ook best wel mooi.

Hier hebben ze de hele straat oranje gemaakt :confused: Het is net koneginnedag geweest toch ?? naja...

Origineel geplaatst door D-Ranged
Hier kijk ik tegenaan:
IMG_148.jpg

Een flat en een kerktoren die momenteel afgebroken wordt, hoera!:D

En als ik naar beneden kijk:
IMG_148.jpg

Is dit parkwijk? :)

Origineel geplaatst door fuse
He Leo, hebbie nog steeds last van die stalkende buuf van je?

En zelf heb ik geen uitzicht trouwens. Maar m'n gordijnen zijn ook best wel mooi.

ja, jij zegt het, maar vanmorgen ging ik boodschappen doen en stond ze alweer buiten voor ik de deur dicht had.
het is goed dat ze niet meer zo hard loopt.

Back