Origineel geplaatst door 123Bug dieren kunnen een hele goed graadmeter zijn voor muziek maken.
ik heb hier nogal wat kakkerlaken lopen die met hun pootjes een heel irritant geluid maken tegen de betonnen vloer. zodra ik die ongelukkige beestjes zie stuiteren weet ik dat m`n kicks hard genoeg zijn.
OT: Ik heb 2 boomkikkers, die steevast beginnen te kwaken als iets analoogs gebruik. Het is echt bizar maar waar. Zodra de Sherman gebruikt word, beginnen ze (of de Evolver)! Ze weten dondersgoed het verschil tussen een VA'tje en iets analoogs...Gaan baasjes nou op hun huisdieren lijken, of andersom?:confused:
Semi-offtopic; ik was daar een behoorlijke tijd gedetacheerd voor het helpen opzetten van een internet-provider.
Provider is alweer gestopt na de internet-crash, dus toen weer gewoon naar NL terug.
Best jammer, heb er echt een geweldige tijd gehad... erg aardige Duitse collega's, genoeg te ontdekken en doen in de stad en een gratis dak boven m'n hoofd in een leuke buurt. Heb nog wel eens heimwee...
Jeez... cool! Idd is Berlijn een fijne stad. Veel geweest, maar gelukkig nooit gedetacheerd...
Zat toen veelal in Friederichshain (Ook vlakbij Karl-Marx Allee)... in sommige straatjes veelal dezelfde sfeer als in De Pijp in A'dam... erg gezellig!
Origineel geplaatst door shortwave Jeez... cool! Idd is Berlijn een fijne stad. Veel geweest, maar gelukkig nooit gedetacheerd...
Zat toen veelal in Friederichshain (Ook vlakbij Karl-Marx Allee)... in sommige straatjes veelal dezelfde sfeer als in De Pijp in A'dam... erg gezellig!
leuk dat d'r hier nog een paar mensen zijn die friedrichshain kennen.
ja een te gekke buurt, goed voor inspiratie.
ik ben speciaal naar berlijn verhuisd vanwege m'n ambitie in muziek.. zoals zovelen
om de hoek woont t raumschmiere, jackson and his computerband, ritchie hawtin, miss kittin noem maar op (jeez wat een opschepper)
maar het is goed voor de werkgeest, het spoort aan tot maken, hehe
Woon in een slechte buurt dus heb een grote houten plaat met isolatie voor m'n raam geklemt!
Wordt wel ERG warm in de zomer met al die zwarte noppen-isolatie en warmte uitstraling van den apperatuur!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.