Uitzicht: wat zie jij vanuit je studio?

shortwave

Vintage lid
Zomaar ff een draadje n.a.v. deze foto, genomen tijdens een van de laatste sneeuwbuien afgelopen winter. Heb vanuit mijn studio een geweldig uitzicht over de stad (Amsterdam)

Welk uitzicht hebben jullie vanuit de studio? (Vermits je ook wel een raam in je studio hebt...)

Attachments

• uitzicht studio.jpg
    uitzicht studio.jpg
    62,6 KB · Bekeken: 165
Als ik over m'n gear omhoog kijk, zie ik de Metamorphosis of Narcissus van Salavador Dalí.
T02343_9.jpg

En als ik me omdraai, en naar buiten kijk, zie ik een stukje hollandse cultuur..... Laten we zeggen: een café waar vooral veel lichtgeklede dames achter...eeeh... ik bedoel op de bar staan....:D8o)
Ach... als ik naar 't raam loop, en iets verder kijk, kan ik de achteringang van Tonika, de plaatselijke synthboer zien. Da's al weer heel wat beter! :)

Laatst gewijzigd:
Ik kijk uit op een openlucht zwembad :D en een stuk weiland

Origineel geplaatst door ProtoHuman
En als ik me omdraai, en naar buiten kijk, zie ik een stukje hollandse cultuur..... Laten we zeggen: een café waar vooral veel lichtgeklede dames achter...eeeh... ik bedoel op de bar staan....:D8o)
Ach... als ik naar 't raam loop, en iets verder kijk, kan ik de achteringang van Tonika, de plaatselijke synthboer zien. Da's al weer heel wat beter! :)

Foto's!!! Foto's!!! :D

Ik heb ff geen camera bij de hand. En gek genoeg hebben dergelijke uitgaansgelegenheden nooit een website, dus daar kan ik ook geen foto vanaf plukken.

Zal wel ff een toestel van een huisgenoot fixen of zo...:D

Origineel geplaatst door ruudvee
Ik zie de blauwe lucht door mijn mini "Velux dakvenster" uit 1958. :engel:

Hier van hetzelfde dus, alleen is mijn dakvenster enige tientallen jaren jonger.
Als ik opsta en er eens schuin voor ga staan, zie ik nog net de verse overbuurvrouw schaarsgekleed op haar balkon zitten. nee, geen foto's, het is echt niet de moeite waard

Origineel geplaatst door gemmetje
de verse overbuurvrouw schaarsgekleed op haar balkon zitten.

Ow die foto plaats ik volgend weekend... Had ik gistermiddag of vanochtend maar de camera gepakt... :D

Reken maar van yes!

Origineel geplaatst door smackos
Okokokokokok; het is ook zo een onnnntzetttend serieeeeus onderwerp...ueh echt bijna rondom 10.

uitzicht.JPG

Ja heel serieus onderwerp ;) En zeker na het zeer SOMBERE uitzicht vanuit jouw studio, Smack......

DSCF0013.JPG

zal ze zometeen even kleiner maken ze vallen wel erg groot uit

eerst even eten

ik krijg echt zo'n DDR tijdens de oorlog gevoel bij die zwart wit pic

hey anoniempje jij zit daar wel relax man ....heb je ook nog huizen om je heen?

ja verder naar links de weg volgen , en rechts ook maar dat is een 400 meter verderop en heb ik niet echt hinder van, of nou hun van mij :)

Origineel geplaatst door Blinx
Ik kijk uit op een openlucht zwembad :D en een stuk weiland

bij mij is het precies hetzelfde, dat ding rechts achterin de verte is ook een open lucht zwembad

Back