Wie kent BPM studio?

Liama

Nieuwkomer
Hallo ik ben hier nieuw en heb me net ingeschreven,maar wie van jullie kent BPM Studio mp3 dj software,ziet er heel goed uit allemaal,net zoiets als mixvibes maar mischien wel beter,wie van jullie gebruikt dit ook,ik heb hier een kleine studio waar ik zelf radioprogramma's maak,ik weet niet of ik hier mijn webadres mag invoeren?.
Maar ik heb een paar vraagjes over dit bpm studio,wie gebruikt dit meer,met controller erbij.

He Liama,

Ik ben zelf DJ, en ik moet zeggen dat BPM Studio zeer dicht in de buurt komt van de hedendaagse "Denon" Standaard. Ik vind alleen wel dat het progje pas goed loopt als je ASIO-drivers gebruikt. ff een tip: heb je Native Instruments Traktor (binnenkort 2.0) al geprobeerd ? Naar mijn mening is dit op het moment het beste DJ-Mp3-Mix programma, en al helemaal als je kijkt naar specs van versie 2.0.

Greetz FLOW

Origineel geplaatst door FLOW
He Liama,

Ik ben zelf DJ, en ik moet zeggen dat BPM Studio zeer dicht in de buurt komt van de hedendaagse "Denon" Standaard. Ik vind alleen wel dat het progje pas goed loopt als je ASIO-drivers gebruikt. ff een tip: heb je Native Instruments Traktor (binnenkort 2.0) al geprobeerd ? Naar mijn mening is dit op het moment het beste DJ-Mp3-Mix programma, en al helemaal als je kijkt naar specs van versie 2.0.

Greetz FLOW

Kijk maar eens op mijn webside www.top40hhits.nl Ik weet niet wat er beter wordt als je asio drivers gaat gebruiken bij bpm studio?,en Native Instruments ken ik niet moet ik eerst even gaan zoeken op het net dan.ik heb hier zelf een Denon dubbele cdspeler staan type Dn 2100 met remote control,maar op mijn webside geef ik wel uitleg wat van apparatuur ik allemaal heb in mijn geluids studio kijk maar eens.
William

Als je een beetje fatsoenlijk systeem hebt met een goede audio interface, en nog belangrijker, goede asio drivers is Traktor veruit het beste programma.

8)

Attachments

• 0c463de5f2.jpg
    0c463de5f2.jpg
    5,4 KB · Bekeken: 140
Back