Syntax Terror
Oktoknoppie
Origineel geplaatst door Formant
ik heb een scsi voor $100 and de 8 out expander voor $200, die speciale scsi kabel is volgens mij $49 euro. Ik wil eind komend week de order maken dus iig ruim voor die tijd reageren svp! Ik reken op woensdag voor shipping expenses. Ik heb net een mailtje gestuurd voor het de hoeveel kaarten die hij in stock heeft, ik weet ook niet of het NOS of 2ehands is, persoonlijk boeit me dat niet zo als ik dat kaartje maar krijg.
Misschien scheelt het ons beide verzend kosten (50/50) als we samen bestellen. Ik heb alleen intresse in de SCSI, als ik gewoon een externe SCSI (zip drive) wil aansluiten heb ik geen speciale kabel nodig toch?
Zorgt die kabel er voor dat je de floppy kan vervangen voor een zip?.. Hmm is misschien toch wel handig.
Ik ga ff uitzoeken of het mogelijk is om windows/fat32/dos achtige ZIP's kan lezen, en hier samples van kan lezen. Als dit zo is, neem ik ook de kabel er wel bij (kan ik samples overzetten via ZIP)
Maar als ie vergelijkbaar werkt als de SU700, laat ik de floppy er in zitten, kan ik op die manier nog samples er in krijgen.
Ik stuur je anders wel een PBtje!
Thanks in ieder geval, ik kon ze niet vinden, die bordjes!