turtel
ELECTRIC
ik zou het ook niet zo leuk vinden als iemand naast me altijd hard zou mixen , kan je better in een studio gaan wonen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

) die vond dat ze na haar nachtbaantje achter de bar om 4:30 nog wel even electrische gitaar kon spelen. Of om dezelfde tijd langskomen met de zoveelste scharrel en de muziek keihard aan en meezingen.
Diep triest, eigenlijk: heb je genoeg knaken om een veel te grote woning @platteland te kopen, ben je te dom om vooraf te bedenken dat niet al het gras natuurgebied is 
Sommige mensen leven in een delerium en het is haast onmogelijk daar doorheen te prikken. ZIJ hebben rechten en zullen daarbij geen rekening houden met anderen.

Origineel geplaatst door plieuw
Dat jullie alemaal op huiskamer niveau zitten snap ik burengewijs wel, maar ik MOET mijn nummers altijd een paar keer kneiter hard horen want boven een bepaald niveau gaat het toch anders klinken.
Origineel geplaatst door Meinte37
@Acidfever, m.b.t. stadsmensen die naar het platteland verhuizen: ...of natuurlijk gaan zeuren bij het aanleunende boerenbedrijf of ze niet met die trekkers rond willen rijden (want dat maakt zo'n lawaai!) en de koeienstal willen voorzien van een geurvreter/-verfrisser (want die koeien stinken zo!)![]()
Diep triest, eigenlijk: heb je genoeg knaken om een veel te grote woning @platteland te kopen, ben je te dom om vooraf te bedenken dat niet al het gras natuurgebied is
![]()