Kandidaten Q&A?

rustig

beatsdependent
Ik vind de Q&A altijd erg leuk om te lezen en ben erg benieuwd naar wat voor synth`s delic gebruikt.
Dus een Q&A met delic lijkt mij wel wat.

Maar misschien zijn er mensen die liever een Q&A met iemand anders willen of wordt er al aan gewerkt.

Ik ben benieuwd.

Re: Waneer komt er weer een Q&A?

Re: Waneer komt er weer een Q&A?

Origineel geplaatst door rustig
Ik vind de Q&A altijd erg leuk om te lezen en ben erg benieuwd naar wat voor synth`s delic gebruikt.
Dus een Q&A met delic lijkt mij wel wat.

Maar misschien zijn er mensen die liever een Q&A met iemand anders willen of wordt er al aan gewerkt.

Ik ben benieuwd.

haha toen ik hierop klikte dacht ik: delic zou een goede zijn, en wat zie ik?!

ja delic zou vet zijn

Re: Re: Waneer komt er weer een Q&A?

Re: Re: Waneer komt er weer een Q&A?

Er zijn gasten op dit forum zoals christov die lekkere beats met een trackertje maken en niet zeuren wat ze wel of niet nodig hebben om hiphop te maken, maar het gewoon doen.

Ja je hebt helemaal gelijk maar ik ben gewoon heel erg nieuwschierig en ik ben gelukkig niet de enige.
En dan zal dit meteen de eerste en laatste keer zijn dat ik zeur.:D

Ideeen

Ideeen

Ideeen voor mogelijke Q&A kandidaten zijn natuurlijk welkom!

Keneth Mc Beth?
Iemand van Studio Electronic?
Of toch maar iemand uit Nederland omdat het vertalen scheelt?

Wat dachten jullie van forumlid Q en A ofzo

Wat dachten jullie van forumlid Q en A ofzo

Er zijn zat interessante mensen op het forum aanwezig. We zouden toch elke maand een forumlid kunnen uitlichten. Die komt dan even in de spotlights en mensen kunnen vragen stellen enzo.

Ik weet zo al 4 leden die een aardige muzikale loopbaan achter de rug hebben en best bekend zijn. Er zullen er zeker meer zijn, ook vast een aantal welke hier niks van willen weten. :D

In iedergeval wel wat eisen zoals: heel wat jaartjes in het vak, naamsbekendheid en een zooi releases.

Of is dit nou weer een stom idee?

Ik vind het wel een aardig idee eigenlijk.

Is allang gebeurd.

Obv zijn track record in de bizzniss acht ik het gerechtvaardigd om kwok te Q&A-en.

Wat vinden jullie?

Origineel geplaatst door Ensemble
Obv zijn track record in de bizzniss acht ik het gerechtvaardigd om kwok te Q&A-en.

Wat vinden jullie?
en trigg, fjoesz, trash, quifster

Back