Kandidaten Q&A?

Ik betwijfel of het mogelijk is om telkens elke maand een Q&A te houden met een 'bekend' forumlid. Ik bedoel, er zitten wel personen hier op het forum die zeker interessante dingen hebben gedaan en die ik ook wel graag geïnterviewd zou willen zien maar om nou elke maand 'verplicht' eentje te moeten hebben, vind ik wat teveel van het goede.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Ik betwijfel of het mogelijk is om telkens elke maand een Q&A te houden met een 'bekend' forumlid. Ik bedoel, er zitten wel personen hier op het forum die zeker interessante dingen hebben gedaan en die ik ook wel graag geïnterviewd zou willen zien maar om nou elke maand 'verplicht' eentje te moeten hebben, vind ik wat teveel van het goede.

Het hoeft natuurlijk ook niet elke maand. 4 of 6 in een jaar dan?

Gister bij m'n schoonbroertje de nieuwe cd van Opgezwolle gehoord (hoe nieuw die dan ook mag zijn) en dat klonk toch behoorlijk goed moet ik zeggen. Wat dat betreft gaat de Nederhop echt een goede kant op.

Maar goed, toen dacht ik dus ook aan die Delic, dus ik ga er ook voor!

En Q&A van Roger Linn en Dave Smith met dan als hoofdonderwerp de BoomChick lijkt me wel een hele interresante Q&A.

sorry.. ik heb nog wat werk staan mbt Q&A. sorry

:) Of met Tiësto.

Lijkt mij opzich interessant, misschien dat er veel misverstanden/vooroordelen verdwijnen (of bevestigd worden)

Origineel geplaatst door Zoidsity
:) Of met Tiësto.

Lijkt mij opzich interessant, misschien dat er veel misverstanden/vooroordelen verdwijnen (of bevestigd worden)

Dat lijkt mij erg gaaf ja!

Met Front 242 !!! :duivels:

[Als Peter Forrest, Dave Smith en Cikira kan... Deze gasten wonen in Belgie]:halleluja

Back