Meeting

Een fotograaf

Een fotograaf

Denk ook wel dat een fotograaf interessant is om het hele gebeuren vast te leggen zodat we later nog eens herinneringen kunnen ophalen.

Ben wel geen beroepsfotograaf maar met m'n digitaal kodaksken kan ik eindeloos foto's nemen, het rolletje raakt nooit vol, Dus 25 of 250 foto's, no problemo.

En misschien wil er wel iemand een video opname maken? Kunnen zij, die er niet bij waren, toch nog een beetje de sfeer opsnuiven.

Origineel geplaatst door mono-poly
mischien kennen we met al onze gear een jam doen?

Zal dat zo klinken?

Of allemaal tegelijk de meest vette zaagtand ten gehore brengen. :duivels:

Origineel geplaatst door bambamstudio
maar eerst iets organiseren, dan pas afspreken......

inderdaad...

Verwacht dit weekend een post van Schaapje en mij waarin we het een en ander duidelijk zullen maken. We zullen zoveel mogelijk met jullie wensen en idee-en rekening proberen te houden, maar iedereen tevreden stellen kan natuurlijk nooit.

equate

hey, ga ik optreden? lijkt me leuk! :P

en jammen is ook geen probleem.

mijn vriendin is erg fotografie-fan, dus die kan ik misschien wel overhalen om foto's te maken :)

als er veel plaats over is hou ik me aanbevolen om eventueel op te treden ;) jammen ook goed

Origineel geplaatst door Stefan
hey, ga ik optreden? lijkt me leuk! :P

en jammen is ook geen probleem.

mijn vriendin is erg fotografie-fan, dus die kan ik misschien wel overhalen om foto's te maken :)

Beter dan zijn er in ieder geval vrouwen aanwezig.

JAAA... Bamse moet draaien....ben erugg benieuwd...hoe je draait... en is dank ik iik wel wat anders (niet totaal maar wel lichtelijk(uuh vaag he:confused: )als wat de anderen doen....frist lekker op...

Origineel geplaatst door bambamstudio
is het niet beter om eerst een datum te prikken??

Erhmmm....die hebben we toch al???
(zie bovenstaande posts)

Zondag 15 september van s'middags tot s'avonds...

equate

Hmm, ik volg de discussie nou al een tijd, maar het is me nog niet echt helemaal duidelijk wat het precieze "muzikale" doel is...
Is het naast DJ'en ook de bedoeling om er een echt muzikaal geheel van te maken? M.a.w. zijn er mensen die een behoorlijke noot kunnen spelen (niet alleen toetsen, maar bijvoorbeeld bass/gitaar/drums etc?) en ook bereid zijn op muzikaal gebied iets te doen? Dan zouden we best in staat zijn denk ik om een soort van Faithless achtige act neer te zetten.

Ik vind het best leuk om ook te komen, maar ik ben en blijf een muzikant, en ik denk dat ik het na 4 uur alleen maar DJ's al wel helemaal gezien en gehoord heb. Ik zou dan ook wel een groot muzikaal geheel willen zien...

Dus mijn vraag: met wat voor (muzikale) insteek wil iedereen komen?!

2e vraagje: zijn er (ervaren) muzikanten onder ons? Daarmee bedoel ik mensen die al langere tijd spelen en evt. ook ervaring hebben in een band. En vertel daarbij dan ook gelijk wat voor stijlen muziek je speelt en maakt.
Mijn muzikale ervaring: 13 jaar piano (11,5 jaar les). Verder paar jaar bezig met synths (hardware), mix van jazz/pop/ambient/electronic

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Hmm, ik volg de discussie nou al een tijd, maar het is me nog niet echt helemaal duidelijk wat het precieze "muzikale" doel is...
Is het naast DJ'en ook de bedoeling om er een echt muzikaal geheel van te maken? M.a.w. zijn er mensen die een behoorlijke noot kunnen spelen (niet alleen toetsen, maar bijvoorbeeld bass/gitaar/drums etc?) en ook bereid zijn op muzikaal gebied iets te doen? Dan zouden we best in staat zijn denk ik om een soort van Faithless achtige act neer te zetten.

Ik vind het best leuk om ook te komen, maar ik ben en blijf een muzikant, en ik denk dat ik het na 4 uur alleen maar DJ's al wel helemaal gezien en gehoord heb. Ik zou dan ook wel een groot muzikaal geheel willen zien...

Dus mijn vraag: met wat voor (muzikale) insteek wil iedereen komen?!

2e vraagje: zijn er (ervaren) muzikanten onder ons? Daarmee bedoel ik mensen die al langere tijd spelen en evt. ook ervaring hebben in een band. En vertel daarbij dan ook gelijk wat voor stijlen muziek je speelt en maakt.
Mijn muzikale ervaring: 13 jaar piano (11,5 jaar les). Verder paar jaar bezig met synths (hardware), mix van jazz/pop/ambient/electronic

Erm...

1e antwoord:

Ik dacht dat het idee was: s'middags lekker ouwehoeren met elkaar en praten over apparatuur en wat pielen met meegebrachte apparatuur.
S'avonds: enkele Live optredens van DSf leden, met daar tussendoor (tussen het op -en afbreken) DJ-sets van Forum leden. But correct me if I'm wrong....

2e antwoord:

mijn muzikale ervaring:
- speel vanaf mijn 12de toesten (dus nu al 13 jaar)
- speel momenteel in een alternatieve pop band (synths e.d.)
- probeer zo af en toe als ik tijd heb zelf wat techno te maken
- DJ vanaf 2000...en organiseer feesten

equate

tja als iemand anders een drumstel meepakt wil ik wel een potje meedrummen en ik kan ook wel overweg met een gitaar....maar ja wie gaat er een drumstel meenemen...ik niet!

Origineel geplaatst door equate

Erhmmm....die hebben we toch al???
(zie bovenstaande posts)

Zondag 15 september van s'middags tot s'avonds...

equate

maar dan had je toch al een feest gepland?

kijk iets afspreken kunnen we ook wel ik een cafe of zo.

onder een dsf meeting versta ik iets anders.

Back