Meeting

ja ik wil ook wel komen en eventueel interesante spul mee nemen voor andere mensen maar ja als het zo ver is hoor ik het wel en zal ik is rondvragen aan anderen wat interesant is om te horen.

groetjes dennis

Re: Nogmaals

Re: Nogmaals

uhm ...

Origineel geplaatst door Twin-x
We zijn er mee bezig en niemand hoeft spullen mee te nemen als men dat niet wilt.

Leuk, ik ben altijd wel in voor een meeting! Venlo lijkt mij prima (wel een beetje ver weg, maar who cares)...

Re: Re: Nogmaals

Re: Re: Nogmaals

Origineel geplaatst door Stefan
uhm ...

Hee uitkijken jij he ;) hehehe
Nee maar dit is afgeketst wegens tijdgebrek.

Maar maar die music expo is dood. Wegens lack of animo. Maar maar wat las ik in de feedback krant :) dat feedback dit gaat doen op eigen initiatief.

Is het niet mogelijk dat men dat met ons combineert :0 er zijn hier twee feedbackers Waaronder glenn dussssssssss gooi een s een woordje in de groep daar glennie.

Ja, misschien moeten we zo iets eens organiseren? Maar ik weet ni zeker of ik zomaar al mijn gear wil versjouwen en tentoonstellen...

:dj:

Origineel geplaatst door nick nova
Ja, misschien moeten we zo iets eens organiseren? Maar ik weet ni zeker of ik zomaar al mijn gear wil versjouwen en tentoonstellen...

:dj:

nee maar ik neem gerust bv me akai vx600 mee of me jen sx1000 met een sequencer en 606
is mischien leuk om te horen of me rusische vocoder als ie weer werkt zo een probleem vind ik het zelf dus niet.

groetjes dennis

Waarom niet ergens in het land... (Venlo...prima...) utrecht is z'n beetje in het midden en voor iedereen wel te bereiken.

Gewoon een zaaltje of grote ruimte ergens afhuren en van 'smiddags 12 tot 'snachts 2 of 4 of zo.....

Iedereen (die het wil/kan) neemt gewoon al zijn spul mee... 's middags gewoon allemaal een beetje jammen en showen en leren en zo 's avonds een stel op laten treden (eventueel open voor publiek...

dat zou toxh ideaal zijn...moet niet zo moeilijk zijn om te organiseren...animo van dsf-leden is er genoeg...dan is het alleen nog een kwestie van zaal regelen politie inlichten en al die formele onzin...

ik ben het helemaal met speady eens huren gewoon lekker een zaal en ik neem wel paar dingen mee als ieder wat mee neemt kennen we leuke dingen doen en niemand hoeft wat mee te nemen uiteraard maar ik ben er dus best bereid toe
en ook om aan huur van een zaal te betalen

Hier in Wageningen hebben we wel wat ruimtes.. studenten genoeg.. in nog geografisch gezien in het midden gelegen. Kan wel eens informeren wat zoiets zou kosten op een zondag/zaterdag. Zondags lijkt me goedkoper...

Dag mensen...

Is het geen idee om dit zondag de 15de september op ons festival te doen in Perron 55?
Zaal huren jullie dan geen geld, en alle faciliteiten zijn aanwezig.
Er moet echter wel iemand zijn die met een fatsoenlijk concept hiervoor komt...dat kan uiteraard in samenspraak met mij.

Op zich lijkt het met een te gek idee: ik kan er ook voor zorgen dat er in de media wat aandacht voor komt...

equate

Laatst gewijzigd:
Party!

Party!

Het maakt mij niet uit waar het gehouden wordt (Groningen? Maastricht?), als het een evenement wordt met overdag een jamsessie en demonstraties, en 's avonds een vette party o.i.d. Lekker beetje rondlopen, socializen, en klooien met apparatuur, en dan 's avonds flink uit je dak. Dusss, zoals al eerder voorgesteld door wat forumleden lijkt mij een combinatie meeting/party het meest vruchtbaar. Kun je desnoods nog kaarten gaan verkopen voor 's avonds, heb je je kosten er ook nog uit.

Tegen die tijd heb ik mijn rackje wel klaar, dus ik zou dan meenemen: A3000, WamiRack, PC met software en HardSID, en nog wat onderstuenende hardware. Misschien zelfs mijn Triton, maar dan moet ik wel een case en een heel goed humeur hebben...:)

Re: Party!

Re: Party!

Origineel geplaatst door NorthernLightX
Het maakt mij niet uit waar het gehouden wordt (Groningen? Maastricht?), als het een evenement wordt met overdag een jamsessie en demonstraties, en 's avonds een vette party o.i.d. Lekker beetje rondlopen, socializen, en klooien met apparatuur, en dan 's avonds flink uit je dak. Dusss, zoals al eerder voorgesteld door wat forumleden lijkt mij een combinatie meeting/party het meest vruchtbaar. Kun je desnoods nog kaarten gaan verkopen voor 's avonds, heb je je kosten er ook nog uit.

Nou, dat is precies wat ik in gedachten had....
Ik heb de zondag voor het betreffende weekend nog niet ingevuld.... goed ..Venlo..het is misschien iets ver weg voor een aantal van jullie, maar we hebben wel:

- 1 grote zaal met een flinke PA (vraag maar aan TonyBlack en Omiel...)
- Een bar + personeel
- Professionele DJ-apparatuur
- Goed licht
- voldoende parkeerplaats
- Chinees aan de overkant van de straat

dus...

als er genoeg mensen voor zijn, dan wil het het wel in gang gaan zetten

equate

Het concept zal makkelijk zijn... 's middags.. een soort van beurs waarin ieder zijn spullen showt.. of samenwerkt met andere of jamt ,enz... en dus met de opstelling zoals op een beurs. 's avonds een lekker feest erachteraan.. met diverse dsf'ers in the picture die willen en kunnen optreden.
qua dag... ik denk dat zaterdag voor iedereen kan... zondag is een klote dag vele van de dsf'ers moeten maandag weer werken of naar school.

dus ik denk dat zaterdag het beste is.. Waar dat vecht ieder voor zich maar uit... ik vindt wageningen best... maar dat feest in perron 55 vindt ik ook wel gaaf... (is alleen voor vele een end rijden) Van hoe laat tot hoelaat kunnen we bijvoorbeeld in perron55 terecht. hoe groot is het.. PA?? enz...

Feedback pleaze...

Dat vind ik een strak idee, alleen de zondag ben ik niet helemaal gelukkig mee. Ik moet op maandag normaliter namelijk werken namelijk, en met mij nog meer mensen vermoed ik, want de weg is meestal nogal vol op maandagochtend. Een vrije dag is een optie, maar ik weet niet hoeveel DSF-ers dat er voor over hebben. Ik moet meer dan 200KM afleggen voor Venlo. Dat vind ik niet zo erg, als ik maar geen andere trucen moet gaan uithalen (vrije dagen, hotels, etc.)

Dit lijkt mij ook wel ok (ondanks dat t wel een gigantisch pleuris eind bij mij vandaan is.)

Maar ik denk alleen dat dit effect heeft als het alleen voor genodigden is.

Ik denk niet dat men het tof gaat vinden als er non dsf'ers aan je apparatuur gaat zitten omdat ze zien dat iedereen er maa aan t klooien is.

Snappie.

Alleen als je maar 1 pa opstelling hebt dan kunnen er niet zoveel tegelijk aan de slag...(allemaal met hoofdtelefoon is ook niet alles..) Meerdere Pa 's is wel mooi....weet niet of dat kan?!?

en inderdaad....als er non dsf'ers aan je spullen kunnen dan is dat best klote.... apparte zaal of gedeelte mogelijk?? flink wat toezicht? zorg dat je buurman(beursidee) op je spullen let.. moet te doen zijn...

Back