Meeting

klopt het dat er de twee avonden ervoor ook van alles gebeurt in perron zoveel? toch misschien ook wel interessant voor de groep!

hakkuhdan heeft gelijk, de DSF meeting op zondag maakt deel uit van een meerdaags electronisch festival in het perron.

maar equate zal daar (als ie terug is van vakantie) meer duidelijkheid over kunnen geven dan ik. uiteraard in een apart draadje.

rob is vandaag gecontacteerd...
nu nog gecontracteerd worden, dan zijn we er...

Muchas Gracias Schaapje, 't zou mooi zijn indien Rob ook aanwezig zou zijn.

Hij en Ruud van Es en Peter Kommers aka NOVA aka PeRu zijn DE oorzaak waarom ik aan synths verslingerd ben.

Is er trouwens nog plaats als exposant op de DSF-meeting?

Zijn er geinteresseerden die eens een Korg Karma en een Korg Z1 eens van naderbij willen kennismaken?

yep. geef je maar op op de site
we hebben max. plaats voor ongeveer 20 exposanten en we hebben er volgens mij iets van 13 nu.

Is het mischien handig als we allemaal van die toffe naambordjes om onze nek krijgen. Hoeven we niet iedere keer aan elkaar te vragen wie we nu eigenlijk zijn.

Origineel geplaatst door omiel
Is het mischien handig als we allemaal van die toffe naambordjes om onze nek krijgen. Hoeven we niet iedere keer aan elkaar te vragen wie we nu eigenlijk zijn.

idd dat had ik ook al voorgesteld maar er blijkt niet veel animo voor te zijn.

lekker raden is ook gaaf natuurlijk. :kimono:

pff iedereen die wil pakt dan toch gewoon zo'n prikkertje mee van thuis, zal ik dan ook wel doen denk ik

Origineel geplaatst door schaapje
yep. geef je maar op op de site
we hebben max. plaats voor ongeveer 20 exposanten en we hebben er volgens mij iets van 13 nu.
Zo, intussen zijn er 14 exposanten :)
Ik neem zeker mee:
  • Korg Karma + EXB-MOSS
  • Korg Z1 = EXB-MOSS on STEROIDS
  • Roland A-37 = kan gewoon niet zonder dit klaviertje
  • Yamaha AN1X = misschien, hangt af van de verhouding kofferruimte/passagiers
  • En een Moulinex en wa haut-parleurkes
Yep, bij mij is het allemaaaaaaal ....digitaaaal ;)
Alvast tot op de meeting :doei:

psst schaapje of equate, is er ook iets van een tijdsschema? me vrienden willen weten hoe laat ik moet draaien (grrr draaien) :D

tijdsschema komt eraan
maar grofweg denk ik op dit moment:

ro9: 21:15 - 22:00
ttt: 22:00 - 22:45
estroe: 22:45 - 23:30
pjotr g: 23:30 - 00:15
da goose: 00:15 - 1:00
twin-x: 1:00 - 1:45
equate: 1:45 - 2:30

naambordjes, tja, als iedereen die een naambordje wilt die zelf maakt vindt ik het goed, ik wil ook best een berg stickers en markers bij de ingang leggen mocht daar interesse voor zijn, maar ik zie het niet echt zitten om 60 gelamineerde kaartjes met gaatjes en veiligheidsspelden te gaan klaarmaken...

Leuk zo'n meeting, maar venlo is weer zo makkelijk aan te rijden.
Voor een volgende meeting wil ik wel helpen organiseren dat ie in de randstad plaats vind. makkelijk te berijken met ov enzo.
misschien met een leuke ruil/koop beurs? en wat exposanten die zieltjes broberen te winnen? met bv demo's van emagic en cubase.
Misschien een demopanel die demo's bespreekt.....

Origineel geplaatst door nick nova
Draaien Pjotr?? Is je act niet af??

jawel, maar ik bedoel probeer mensen maar eens uit te leggen dat je daar gaat staan, dat er muziek uit de boxen komt, maar dat je NIET staat te draaien. T gaat er niet goed in

Back