Meeting

Origineel geplaatst door Quadruplo
Leuk zo'n meeting, maar venlo is weer zo makkelijk aan te rijden.
Voor een volgende meeting wil ik wel helpen organiseren dat ie in de randstad plaats vind. makkelijk te berijken met ov enzo.
misschien met een leuke ruil/koop beurs? en wat exposanten

Moet je vooral doen !
Maar vergeet niet dat niet iedereen hier uit de randstad komt.
Er zijn ook genoeg mensen uit de buurt van Eindhoven, Nijmegen en Antwerpen. Voor hun is Venlo dus weer iets makkelijker te "berijken".

Maar goed, hallo allemaal, ik ben weer terug van vakantie !
Binnenkort krijgen julie nog meer info over de meeting in Perron 55 !

equate

Origineel geplaatst door Arveyman
Welkom terug EQ!
Maar Quad heeft toch gelijk, hij bedoeld de VOLGENDE meeting..

Ja ja, weet ik, de volgende....

Lijkt me ook een goed idee om de forum meetingen niet steeds op dezelfde plek te houden.

equate

NIEUWS!

(sorry bambam dat ik weeeer zo laat ben met de info. ik heb het gewoon enorm druk op m'n werk... :Z :Z :Z )

Zaal open voor exposanten: 12:00
Zaal open voor bezoekers: 13:00

Equate en ik zijn er natuurlijk eerder, maar hou deze tijden een beetje aan.

Voor wie het nog niet begrepen had, als tafels gebruiken we omhoog gestelde podium elementen.

qua planning voor de avond kan je nog steeds mijn eerdere post aanhouden, hoewel het vast en zeker weer zal uitlopen...

:dj: :kroon: :okdan: :peukie: :luv: :biertje: 8) :mexico: :doei: :dj: :kroon: :okdan: :peukie: :luv: :biertje: 8) :mexico: :doei: :dj: :kroon: :okdan: :peukie: :luv: :biertje: 8) :mexico: :doei:

Ik heb me niet als exposant aangemeld, maar ik heb hopelijk de 15e mijn flightcase voor de Triton af. Zal ik hem meenemen, en bij wie kan ik hem op de boxen aansluiten?

voor de mensen die net nieuw lid zijn geworden

15 september is er een meeting in Venlo

info op : http://www.sonicplanet.net/dsf2002
daar kun je je ook aanmelden als bezoeker

Damn, wat een interesse... wie komen er eigenlijk allemaal want ik zie de bomen door het bos niet meeeeeer....

Zal even kijken of ik kan maar wordt helaas wel erg moeilijk.

gr. Mario

Origineel geplaatst door mario
Damn, wat een interesse... wie komen er eigenlijk allemaal want ik zie de bomen door het bos niet meeeeeer....
Wie er allemaal komt, als bezoeker, exposant, ... kan je daar ook terugvinden :) netjes in lijstvorm :)

northernlight; je kunt m rustig bij mij aansluiten als je een stel jackkabeltjes hebt

is er een flyer? (hebbe!)

Jongens
ik nees net van de synth dag. beetje laat - helaas. maar ja, je kan niet alles lezen.
Ik vind de dag wat magertjes, of zie ik dat verkeerd.
Ik neem aan dat het om synths in zijn algemeenheid gaat? Waarom dat niet een supersynthman uitgenodigd. En de organisatie, van waaruit wordt eea geregeld en georganiseerd.
Zelf ben ik van plan om een users-club van oude bakken op te zetten. misschien iets om aan een dergelijke meeting te koppelen.
tismaareneeidee . . . . .

yep er is een flyer, maar zover ik weet wordt die alleen in venlo en omstreken "analoog" verspreid. ik zal kijken of ik morgen een scan kan posten.

en John: magertjes? da's precies wat je er zelf van maakt. ik denk dat het helemaal niet magertjes wordt, maar juist een gezellige dag.

maar ik zit nog steeds in mijn maag met de 'spreker', aangezien ik tot nu toe van geen van de uitnodigingen een bevredigende reactie heb gekregen...

magertjes? ziet u verkeerd! :D

Leuk he, die nieuwe leden. Eerst eens goed rondkijken en lezen. Dat kan je enige afgang besparen. ;)

Back