favoriete videogame!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Medieval 2: Total War speel ik helemaal grijs. En tegenwoordig zit ik ook iedere week wel bij een vriend om met de Wii te spelen. Bowlen enzo, lachen man :D

Origineel geplaatst door Tukker
-Killzone
:koffie: [/B]

Heh, dank ! :kroon:
Heb ik er niet voor niks 4 jaar op zitten zwoegen :okdan:

Je gaat me niet vertellen dat jij daaraan gewerkt hebt he?
Dang kerel, da's de beste shooter die ik ooit gespeeld heb!
(en ik heb er veel gespeeld...)

:mega:

Op dit moment wordt het spel Bioshock enorm gehyped. Ik ben wel heel erg benieuwd naar dit spel, het krijgt echt extreem goede recensies. Het is eigenlijk een onofficiële opvolger van het spel System Shock 2, en dat vond ik ook een heel erg mooi (en vooral eng) spel. Bioshock moet volgende week ergens verschijnen geloof ik.

Origineel geplaatst door Tukker
-Galaxians
-Moon Patrol
-Hi No Tori
-Nemesis
-SD Snatcher
-Aleste
-Bop 'n Rumble
-Castlevania
-Mario World
-Phantasy Star IV
-Rocket Knight
-Illusion of Time
-Lufia
-Cannon Fodder
-Ruff 'n Tumble
-Shining Force III
-Nights into Dreams
-Alley Cat
-Rise of the Triads
-Monster Bash
-Shogo
-Duke Nukem
-Vagrant Story
-Dino Crisis
-Final Fantasy 7, 8
-Zone of the Enders
-Killzone
-Burnout
-Onimusha
-Doom III
-Counter Strike
-Fable
-KOTOR
-Star Wars Battlefront
staat potver Monkey Island niet eens tussen... SCHANDE! :D

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl lijkt me ook wel geinig...

box.jpg

Laatst gewijzigd:
STALKER schijnt dus vol bugs te zitten die het speelplezier behoorlijk bederven. Maar afgezien de bugs misschien de moeite waard als hij in de budgetbak ligt.

Origineel geplaatst door Renze
Op dit moment wordt het spel Bioshock enorm gehyped. Ik ben wel heel erg benieuwd naar dit spel, het krijgt echt extreem goede recensies. Het is eigenlijk een onofficiële opvolger van het spel System Shock 2, en dat vond ik ook een heel erg mooi (en vooral eng) spel. Bioshock moet volgende week ergens verschijnen geloof ik.

PC demo is nu nèt uit: http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=10800
Lekker effe 1.84 GB downloaden (gelukkig wel 'n vlotte server) en dan maar los!

1146602681_0_3.jpg

Origineel geplaatst door 6 trak
graphics is nutuulk niet alles, want de meeste games zijn uiteindelijk allemaal gewoon hetzelfde., sluip, plan, schiet, dood.
een GOED verhaal is tegenwoordig nog niet zo snel te vinden... zo is S.I.N. Episodes ook niet echt wat, een slechte HL2 clone...

Ow maar dat zit wel goed hoop ik, als je ziet we het gemaakt heeft.

De conclusie van eurogamer:

BioShock is the ultimate rarity: not only does it live up to its lofty promise, but exceeds it through simple, old fashioned talent and imagination - not to mention verve, style,class, wit, and sheer bloody-minded ambition. It takes the tired, worn-out FPS genre by the scruff of the neck, reinvents and bend it out of shape in such a breathtaking fashion that it's going to take something very special to top this in the months and years ahead. For a game to be so outstanding in one department is one thing - to manage to tick every single box from graphics to audio to gameplay depth to atmosphere and innovation is pretty much unprecedented. Seriously - if you don't find something to love about BioShock, we'd recommend a trip to the nearest doctor to check if your heart's still beating.

Op deze site staan nog meer links naar reviews
http://games.blogo.nl/?comments/849/30628

Game Informer: 10/10

Games Radar: 10/10

Alternative Press: 5/5

PC Zone: 96%

Gamer.tv: 5/5

SIN Episodes was echt crap.
HL2 en SIN zijn niet vergelijken. HL2 is geweldig!
En F.E.A.R. trouwens ook. Mooi spel. Mooie sfeer en geweldige graphics.
Gaat nu trouwens een echt vervolg op komen.

Origineel geplaatst door bassio
We speelde vroeger ook een errug cool spel op de snes , een soort Tetris met bommen , wat je tegen elkaar kon spelen , geen idee meer hoe het hete , bomblis?! ofzow , kan niets op google vinden.
Cherrybomb Tetris?

hier ff een webclone: http://www.tetrisspelen.nl/game.php?game=38

Bioshock is voor 55$ op steam powered network te koop. ( http://www.steampowered.com )
Wel erg duur voor een game hoor. En aan de klok op de site kan je nog zien hoe lang het duurt dat je hem mag kopen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back