Bestaan de echte kruidnootjes nog?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sander

_
Ja ik weet dat Bolletje de lekkerste kruidnootjes maakt, maar vroeger kocht ik bij de snoepwinkel van die zakjes met veel kleinere en veel hardere kruidnootjes.

Bestaan die nog?

ik bak ze altijd zelf (net zoals de gevulde speculaas en het overige, in huize gem verorberde, banket)

dus ja, ze bestaan nog :kroon:

Origineel geplaatst door smackos
Kleinere hoe klein dan? Net zo groot als M&Ms?

nee, ietsje groter

tip: probeer het bij de warme bakker :W

Of kijk in één of andere hoek..

Die kleintjes kan ik me niet goed herinneren, maar ik weet wel dat er ook van die hele grote in omloopwaren... Smerig.. bwehh

Die kleintjes, ik weet precies welke je bedoelt Sander. Ik herinner me dat je die per grootverpakking kon halen bij de Makro. Maar ik weet niet of de Sint nog zaken met hun doet.

Misschien een tip voor de afwisseling: bolletje truffelkruidnootjes. Met een laagje cacao eroverheen. Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn.

Origineel geplaatst door Arv
Die kleintjes kan ik me niet goed herinneren, maar ik weet wel dat er ook van die hele grote in omloopwaren... Smerig.. bwehh

Heb jij het niet over de echte pepernoot? Die harde hompen? Heerlijk :D

Origineel geplaatst door mc_kwok
Heb jij het niet over de echte pepernoot? Die harde hompen? Heerlijk :D

Nee, grote platte kruidnoten. Kweetnie welk merk..

Hmm trouwens er begint me iets te dagen over die mini kruidnoten........ De warme bakker!

Origineel geplaatst door mc_kwok
Misschien een tip voor de afwisseling: bolletje truffelkruidnootjes. Met een laagje cacao eroverheen. Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn.

jech....
doe maar liever de koekjes met suiker en kaneel van bolletje :W .... ben de naam ff kwijt :stupid

Origineel geplaatst door proleron
jech....
doe maar liever de koekjes met suiker en kaneel van bolletje :W .... ben de naam ff kwijt :stupid

Kanelli's! lekker met een bolletje kaneelijs en slagroom :D. Maar dat is vreselijk off-topic :D

Bötcher's Broodboetiek op het gelderlandplein heeft die kleintjes...

meestal hebben bakkers afwijkende..

hehehe geen idee welke je bedoelt, maar inderdaad bolletje is wel de beste...

kon me altijd hard ergeren aan die pieten die met aldi pepernoten enzo gingen strooien, die zooi is echt niet te bikken...

schuddebuikjes van bolletje verkopen ze trouwens het hele jaar door, prima alternatief voor de kruidnootjes

die kruidnootjes van de aldi zit toch wel het lekkerste laag in!
ook de latency als piet ze in een hoek strooit is zeer behoorlijk te noemen.
ze zaagtandfrequency van het gebit die ze kapot bijt heeft een zeer behoorlijke ratio!
namelijk q=5- het zijdelingese afvlakvermindering als de zaagtand frequentie op 7=evenredig van de noemer6 : de brokkelwaarde van de amplitude

:D Lekker bier, Bliep?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back