Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door elektrovolt
is goed
we wachten het even af wanneer de shop open is, en laten we zeggen dat ik dan uiterlijk 16 januari de bestelling doe, dan hebben anderen nog de kans een bestelling bij mij te plaatsen.
Origineel geplaatst door MusiQmaN
ok top
voor mij dan 2x cardioide mics (gepaired) plus klem en 2 pair ringen in paars
er komt in totaal nog 19% btw plus invoer over de vrachtkosten EN product kosten, met n btje geluk word je verzending niet gecontroleerd, maar ga er maar vanuit van wel.

Origineel geplaatst door fuse
Zowieso is het nooit verkeerd om een flink aantal mics te hebben (geldt ook voor compressors en vrouwen).![]()
Onderschrift Fuse

maargoed, nog even afwachten dus, totdat de shop weer open is...
ik ga rond de 16e ergens bestellen, tegen die tijd maak ik hier in de thread ff een opsomming van de bestelde waren. dan moeten we ook even kijken hoe we dat met de betaling gaan doen, ik stel voor dat ik gewoon met cc betaal, en dat iedereen dan het verschuldigde bedrag aan mij overmaakt. maar dan wel als alles binnen is, dan heb je het totaal bedrag van de kosten met vervoer en invoer shit erbij....Origineel geplaatst door elektrovolt
primaik ga rond de 16e ergens bestellen, tegen die tijd maak ik hier in de thread ff een opsomming van de bestelde waren. dan moeten we ook even kijken hoe we dat met de betaling gaan doen, ik stel voor dat ik gewoon met cc betaal, en dat iedereen dan het verschuldigde bedrag aan mij overmaakt. maar dan wel als alles binnen is, dan heb je het totaal bedrag van de kosten met vervoer en invoer shit erbij....