James Brown is dead

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VlEen

Ouwe rot
en niet in 1991

Lees het hier

_42386843_jamesbrown_getty203b.jpg

Heb hem een paar jaar geleden nog gezien bij Night of the Proms. Vond het toen nog een krasse knakker. (wel een aansteller, dat dan weer wel ;) )
Maar goed, het is toch een man die veel betekend heeft voor de muziek.

R.I.P.

ik heb hier wel eens nieuws weggehaald zien worden, dat meer synth-gerelateerd was.

Origineel geplaatst door lowieken
Leo jongen, ouwe brompot, toon liever wat respect voor deze man.

:) geen brompot hoor, de kunst is om te lezen wat er staat, zonder er iets verkeerds bij voor te stellen.
en ik heb altijd veel bewondering gehad voor wat james brown muzikaal deed en interesse voor hoe hij was als mens.
maar van mij hoeft de linkerhand nou eenmaal niet precies te weten wat de rechterhand doet.
ik heb denk ik genoeg james brown om m de hele dag te draaien. laat ik dat dan maar doen. als eerbetoon. ok?!

respect is toch een wat lastiger begrip dan menigeen denkt. ik strooi liever met liefde, aandacht en begrip.

Tsja, hij was niet helemaal zonder smetten op zijn blazoen, maar wie is dat wel? Deze man, waarschijnlijk de meest gesampelde man ter wereld, heeft inderdaad een enorm stempel op de muziekwereld gedrukt. Wat dat betreft past alleen maar respect :halleluja

*James Brown is Dead*

Taaaa,daaaa,daaaaa dadadadadaaadaaa

RIP

Leo kameraad, de kunst te lezen wat er niet staat is helaas een te makkelijk argument om er vanaf te komen in deze kwestie,
met de beste wil van de wereld was uit jouw cynische oneliner niet op te maken dat jij een JB fan bent, laat staan dat je respect hebt voor de oude knar
maar goed, bedankt voor de duiding ;)

PS trouwens respect, mja, vor zijn muziek wel, voor JB als mens veel minder hoor. twas maar een smeerlapke denk ik. vrouwen slagen etc...

Origineel geplaatst door lowieken
Leo kameraad, de kunst te lezen wat er niet staat is helaas een te makkelijk argument om er vanaf te komen in deze kwestie,
met de beste wil van de wereld was uit jouw cynische oneliner niet op te maken dat jij een JB fan bent, laat staan dat je respect hebt voor de oude knar
maar goed, bedankt voor de duiding ;)

PS trouwens respect, mja, vor zijn muziek wel, voor JB als mens veel minder hoor. twas maar een smeerlapke denk ik. vrouwen slagen etc...

ok, ik leg het uit.

regelmatig wordt er een bericht van de voorpagina verwijderd, of ergens anders vandaan, omdat het niets of te weinig met synths te maken heeft. allerlei berichten, en zo ook bv bedenk ik nu (denkt iedereen meteen dat het kinnesinne is, maar ok) mijn bericht dat monopoly in het ziekenhuis lag met het verzoek hem een kaartje te sturen. was geen synth nieuws.
en dat gaf ik dus aan, jb dood is jammer, ik ben een fan (het is toch hopelijk niet verkeerd, als ik dat niet zou zijn??!!) maar het lijkt me geen synthforum nieuws, althans, in mindere mate dan andere berichten die wel om die reden verplaatst danwel verwijderd werden.

en inderdaad, vrouwen slaan was ook wat mij te binnen schoot. daarmee hoef je de mens niet meteen te veroordelen, want james brown was natuurlijk, net als zovelen, een getroubleerd mens. hij heeft het leven in ieder geval intens geleefd en dat hoorde je terug in zijn muziek.

weet je wat, we houden het simpel vandaag: respect :halleluja

vrede ......tijdens de kerst ,

die james brown heeft toch een instrumentale elpee gemaakt met de vox keybord , misschien is die ook beetje synthpionieer:)

Who the f@#k is James Brown?

Origineel geplaatst door Leo

en inderdaad, vrouwen slaan was ook wat mij te binnen schoot. daarmee hoef je de mens niet meteen te veroordelen, want james brown was natuurlijk, net als zovelen, een getroubleerd mens.

[/B]

Ahhh, dan mag het........getroubleerd

Zieke geest, die James Brown, geen synth bespeeld die man, weg met het bericht svp.

I agree 100% with mr Leo, yeah!

Tering, voor het eerst dat ik een plaatje aanvraag van de beste man (voor het eerst dat ik uberhaupt een plaat aanvraag, maar ja, t was een soulfeest en ik was in de stemming), gaat 'ie meteen dood...

ik kan maar beter geen plaatjes meer aanvragen denk ik..

(heb ook nog across 110th street aangevraagd...hoop niet dat bobby womack vandaag ook het loodje legt :bekdicht: )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back