Jam Master Jay doodgeschoten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bob303vs909

Ach und Weh
Gister is in zijn studio Jam Master Jay, de beats creator en dj van Run DMC doodgeschoten..

treurig maar waar...

Op teletekst onder andere:

Attachments

• tt.jpg
    tt.jpg
    58,7 KB · Bekeken: 82
Het is gewoon ziek........37 jaar oud en dan nu dood. Wanneer houd het geweld binnen de Hip-Hop scene nou es op ?

Ik kan me niet voorstellen dat die man veel vijanden had. Tsja, Run-DMC ook jeugdherrineringen aan.

1 ding is zeker: als je een rapper bent met veel cash, kun je beter niet met je studio in "the hood" blijven zitten.

Ja respect ja. Maaruh kan het niet zijn dat deze man gewoon part-time gangster was? Net als onze vriend 2-Pac die in zijn liedjes zit te zingen dat ie je voor je flikker schiet en met rokende geweren op de foto gaat?
Nu is RUN DMC geen gangsta rap maar ik vind altijd een naar luchtje zitten aan dit soort dingen. Ik bedoel: In je eigen studio voor je kop geschoten worden....Klink heel erg als een deal die gesettled moest worden en niet als een roofmoord ofzo..

Ja hab, nu ik er oer nadenk ook toch wat vragen.

Kijk ze schieten je niet zo maar voor je kop, En hij heeft nix te maken met dat east en westcost shit volgens mij.

Dus.......ga met je mee Nolet.

Dat wil niet zeggen dat ik het een gemis vind voor hiphop. Nogmaals Respect.

hmmm...kenny larkin hebben ze ook voor z'n flikker geschoten in zijn studio....en die heeft het ter nauwer nood overleefd...

Keith Richards (een échte hip hop fan)
Keep shooting boys...

Je weet nooit wat dit soort mannen in hun vrije tijd doen. Een hoop hiphoppers hebben nog veel banden met de onderwereld. Of ze dat nu willen of niet. Sommigen zijn er trots op. Ice-T en Kool Keith lopen te pronken met hun Pimping en dope-business. Dit soort gasten komen dan in conflicten en dan wordt er met je afgerekend.
Dit is puur speculatie hoor...

Zolang ze maar van Public Enemy afblijven ! Wel triest natuurlijk.. wat de oorzaak ook moge zijn. Mogen we 'm niet inruilen voor Brainpower?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back