Jam Master Jay doodgeschoten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Nolet
Ja respect ja. Maaruh kan het niet zijn dat deze man gewoon part-time gangster was? Net als onze vriend 2-Pac die in zijn liedjes zit te zingen dat ie je voor je flikker schiet en met rokende geweren op de foto gaat?
Nu is RUN DMC geen gangsta rap maar ik vind altijd een naar luchtje zitten aan dit soort dingen. Ik bedoel: In je eigen studio voor je kop geschoten worden....Klink heel erg als een deal die gesettled moest worden en niet als een roofmoord ofzo..

Beetje bekrompen stelling eerlijk gezegd. Mischien was het wel een psychotische fan of had hij met de vrouw van een ander lopen rotzooien. Motieven te over uiteraard.

flava flav (PE) zit natuurlijk al een hele tijd in de PEN, daar is het wat moeilijker allemaal, maar dat Tupac geen held was.. ai, hoe krijg je het uit je mond!

er zijn maar weining mensen die van hun talent en hun macht (als bekende entertainer) om mensen echt te raken en te "Educate-en" .. Tupac was daar 1 van! Grotere muziekheld in de hiphop scene is niet snel te vinden.

Voor mij zijn Grandmaster Flash & Melle Mell DE helden aller tijden.. maar dat is puur nostalgie

eeeeey, waar is mijn post gebleven? (mods???)

Respect voor Jam master Jay...

En rust is vrede

jeez...waar gaat het heen?

Hoe dan ook, respect voor de man!

stickx je post is er nog....deze thread bestaat 2 x (ook 1 keer in algemeen forum)...foutje, wordt wel opgelost

Origineel geplaatst door omiel

Beetje bekrompen stelling eerlijk gezegd. Mischien was het wel een psychotische fan of had hij met de vrouw van een ander lopen rotzooien. Motieven te over uiteraard.

Ik zeg in mijn volgende post ook:Puur speculatie.

Er zit alleen altijd wel een luchtje aan. En er worden in het hiphop genre meer mensen afgeknald dan andere muziekstromingen. Rockers houden het meestal bij zelfmoord en overdosis :D

Ik zeg in mijn volgende post ook:Puur speculatie.
OK, sorry.

Er zit alleen altijd wel een luchtje aan. En er worden in het hiphop genre meer mensen afgeknald dan andere muziekstromingen. Rockers houden het meestal bij zelfmoord en overdosis :D
Daar heb je ook wel weer gelijk in.

[sarcasme]
Zoveel zwarte rockers zijn er niet.
En in de US hebben zwarten in het algemeen meer kans (door andere zwarten) neergeschoten te worden dan blanken.
[/sarcasme]

Maar het zal tzt wel naar boven komen het hoe en waarom.
Het blijft jammer.

Nou Nolet, dat vind ik niet zo flex weet je wel. :L

Aaargh, vat mijn post niet letterlijk op, ik probeerde flex te zijn weet je wel. Daarom zei ik al eerder, kunnen we Brain niet inruilen voor Master Jay... 8D

waarom zo naar tegen brain

[OFF-TOPIC] pas geleden brainpower met band nog in de effenaar gezien. en hij is dus echt wel goed. dat 'dansplaat' is dan ook wel 't zwakste nummer van die plaat..en die band is trouwens ook rete-goed!!![/OFF-TOPIC]

Oh man oozi!!!! Heb jij wel de dezelde Brainpower gezien als ik!?!?
Vorige jaar op bevrijdingsdag in Utrecht gezien. Ech 3 x niks.
Alleen maar geschreeuw en onduidelijk gebrabbel. Een band die echt slap speelde. Melodieen kwam en niet over etc. etc.
En aan de PA lag het niet. Zuco103 (volgens mij) was daarna wel erg goed.
Misschien heeft ie geoefend, of een nieuwe band??

Ok weer on topic. Genoeg Brain bashing....

Blij dat ik geen rapper ben ;)

Triest dat we weer een muzikale held armer zijn. Maar goed, he is tegenwoordig mode iemand dood te slaan en/of schieten of in beton gieten en in de tuin begraven... Wat een wereld.

Jimi Hendrix had ook een overdose.

Dit is misschien de reden dat Ice-T met Body Count is begonnen.

Alleen zwarte rappers worden neergeschoten das echt vet RACISME! Kom we plannen een aanslag op Brainpower!

Kutplaat lalalalala Kutplaat

Want de beat is zo whack!!!

:) ok ik zie dus hier een nieuwe nummer 1 hit. en maak dan gelijk een versie van dat vervelende kutmarokanen nummer.

maar hoe komen die gasten zomaar in de studio. laten ze gewoon de deur open of zo?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back