verkopen?

Novasynth.

Nieuwkomer
hallo

Ik heb op mp een vette arp te koop staan en twijfel over een evt.verkoop
Ik ga erover nadenken,ik twijfel aldoor
ik wil hem wel verkopen,maar een Arp synthesizer verkoop ik met tegenzin
hij staat op marktplaats.nl

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door smackos
wat voor ARP? En waarom verkoop je hem niet gewoon hier op het forum?

ik heb die adv. al weggehaald op mp,ik ga hem niet verkopen,mss later,ik twijfel er nog steeds over,vandaar

Volgens mij een 2600. De Axxe en Odyssey staan er nog allebij op.

Bij die 2600 stond een vaag verhaal van familie die hem mee ging nemen uit de us oid.

Origineel geplaatst door marcuuu
Volgens mij een 2600. De Axxe en Odyssey staan er nog allebij op.

Bij die 2600 stond een vaag verhaal van familie die hem mee ging nemen uit de us oid. Die add staat er nu ook niet eer op.

Re: verkopen?

Origineel geplaatst door Novasynth.
ik wil hem wel verkopen,maar een Arp synthesizer verkoop ik met tegenzin

Dan heb je eigenlijk nog mazzel; ik verkoop bijna elke synth wel met tegenzin :D

2 6 0 0

2 6 0 0

ik heb die adv. al weggehaald op mp,ik ga hem niet verkopen,mss later,ik twijfel er nog steeds over,vandaar

Je had de paar mensen die je via Marktplaats al een serieus bod gedaan hadden (waaronder ik) misschien even kunnen verwittigen, in plaats van hier nu met een vage post tevoorschijn te komen?

Re: 2 6 0 0

Re: 2 6 0 0

Origineel geplaatst door grandaddy
Je had de paar mensen die je via Marktplaats al een serieus bod gedaan hadden (waaronder ik) misschien even kunnen verwittigen, in plaats van hier nu met een vage post tevoorschijn te komen?

Ja idd vaag,het is een 2600,men excuses voor het plotselinge weghalen v.d adv.op mp,maar ik had er zoveel mails over, vanuit nederland dus,zelfs vanuit duitsland ,italy,belgie etc,honderden mails,het laatste hoogste echte bod was 2900 euro en dat is veel geld en dat benauwd mij op de een of andere manier en ik w8 er nog ff mee,verkopen kan altijd nog.
Een gast uit italy bood mij 4000 euro,toen ik hem een mail terugstuurde dat de koop wat mij betreft door kon gaan,hoorde ik niets meer van hem,is dat ook niet vaag?
ik kom er niet meer mee op mp das zeker!
tot horens:Novasynth.

////

////

hihi toen ik mijn adx1ensq16 te koop had staan kreeg ik een meeltje van een engelsman die mij wel ff een sjek zou opsturen die ik dan moest gaan verzilveren en dan zouden we gaan kijken waneer zijn mannetje in nederland hem kon komen ophalen :P mnou ja ik had zoiets van als ik eerst geld heb vind ik het allemaal best spreek wel af op het station waar die het spul mag komen ophalen dacht ik...

hij mailt me eerst trug *toen ik niet akkoord ging*
toen ik een maal akkoord ging meelde hij me niet meer trug :S

......de vaagste dingen kom je op marktplaats tegen........

zo heb ik ooit voor een clone kit (supermooi drumsynthje)tot 2 x toe met dezelfde vent gemeeld en afspraken gemaakt. waarna hij zich ook ineens dood hield :S

Re: Re: 2 6 0 0

Re: Re: 2 6 0 0

Ja idd vaag,het is een 2600,men excuses voor het plotselinge weghalen v.d adv.op mp,maar ik had er zoveel mails over, vanuit nederland dus,zelfs vanuit duitsland ,italy,belgie etc,honderden mails,het laatste hoogste echte bod was 2900 euro en dat is veel geld en dat benauwd mij op de een of andere manier en ik w8 er nog ff mee,verkopen kan altijd nog.
Een gast uit italy bood mij 4000 euro,toen ik hem een mail terugstuurde dat de koop wat mij betreft door kon gaan,hoorde ik niets meer van hem,is dat ook niet vaag?
ik kom er niet meer mee op mp das zeker!
tot horens:Novasynth.

Dat is toch prima , laten ze eerst het geld maar overmaken en dan
stuur je de ARP op :)

Re: ////

Re: ////

Origineel geplaatst door CptCRxCK
hihi toen ik mijn adx1ensq16 te koop had staan kreeg ik een meeltje van een engelsman die mij wel ff een sjek zou opsturen die ik dan moest gaan verzilveren en dan zouden we gaan kijken waneer zijn mannetje in nederland hem kon komen ophalen :P mnou ja ik had zoiets van als ik eerst geld heb vind ik het allemaal best spreek wel af op het station waar die het spul mag komen ophalen dacht ik...

hij mailt me eerst trug *toen ik niet akkoord ging*
toen ik een maal akkoord ging meelde hij me niet meer trug :S

......de vaagste dingen kom je op marktplaats tegen........

zo heb ik ooit voor een clone kit (supermooi drumsynthje)tot 2 x toe met dezelfde vent gemeeld en afspraken gemaakt. waarna hij zich ook ineens dood hield :S

idd lekker vaag , ik geef je het adres wel als je in de buurt bent :doei: , ja
prima dan zie ik je op die parkeerplaats :maffia:

Back