Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Arveyman
Bwah, neuh dat hoeft ook niet perse, maar het viel me gewoon op dat tegenwoordig er weinig echte (moderne) drumbakken zijn die een nette hihat 'riff' kunnen afleveren!![]()
R
Origineel geplaatst door marten
hihats zijn voor mietjes...![]()
Origineel geplaatst door bass-molecules
wat je zegt ben je zelf![]()
Origineel geplaatst door dione
Ik gebruik de MD vooral voor vreemde percussieve geluiden,je kunt er aardig industriƫle klanken uit toveren.
De MD is niet te vergelijken met de 909,de klank is gewoon anders.
Qua geluidsbewerking istie vet,ik ken geen drumcomputer die je geluiden zo kan verkrachten...
Wat me wel tegenvalt is idd het gebrek aan goede hihats en claps,daar mist ie de power voor.
Ook de display is om scheel van te worden,een display adjust functie ( zoals op vele synts zit ) zou geen overbodige luxe zijn...
Maar toch vind ik het een nuttige uitbreiding van m'n set-up,vooral omdat ik er van hou om originele geluiden in m'n tracks te gebruiken.
Origineel geplaatst door Anode
Dan ben je vast niet de E. Ypma Dione??!!!
Origineel geplaatst door dione
jazeker wel......waarom niet ?
...haha t was meer me mening!Origineel geplaatst door Anode
nou ja omdat ik nooit echt vondt dat je veel met super orginele sounds werkte
op sommige tracks na, maar vooral wel zo ongeveer altijd goede drums en regelmatig je leads wel!!!
En jah de laatste tijd vin ik et ook wel beter worden kwa orginele sounds!!!
niet dat je slechte nummers maak, in tegendeel meestal zijn ze gewoon goed, ik hoef niet zo zeer
orginele sounds als de kwaliteit maar goed is(wat altijd zo is in jouw geval).
ik bedoel je enoid muziek is kwa sounds echt niet zo overdreven bijzonder ofzo, maar daarmee zit je
toch wel tussen me favo's!
en ook een pluspunt is je eigen dione styletje vandaar dat ik de dione nummers er altijd zo uit kan
pikken kwa style en opzet van je nummer!
nah jah... vat me quote niet als een aanval of iets op...haha t was meer me mening!
nah jah suc6 verder in je carriere op t muziek gebied...maybe treffe we mekaar nog wel weer hierzo!
...dus w8 nog maar ff af.....
Origineel geplaatst door fuse
Eigenlijk moet er gewoon een Machinedrum Mk II komen dus.
Met die minpuntjes waar sommigen over struikelen en dan is het dubbel feest.![]()