Ook weer gitaar, ben ik bang...of eigenlijk ben ik daar helemaal niet bang voor (zie avatar)!Origineel geplaatst door Exzit
hihi I want to break free van queeen of is dat ook weer een gitaar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ook weer gitaar, ben ik bang...of eigenlijk ben ik daar helemaal niet bang voor (zie avatar)!Origineel geplaatst door Exzit

Roland gitaarsynth. GR-500 of zo?Origineel geplaatst door Exzit
Origineel geplaatst door Hans de Vries
In mijn boek "Synthesizers" staat ook een foto van Roger met Probe, maar dat had ik even niet bij de hand.. [/B]
is die nu eindelijk al eens op cd uit??Origineel geplaatst door Grooveron
PHD (Tony Hymas) - Poor City
(voor diegene die het nog niet wisten PHD is de one day fly van "I Won't let you down"

Origineel geplaatst door Hans de Vries
Roland gitaarsynth. GR-500 of zo?
Origineel geplaatst door FireFox
Deze solo is ook wel wreed!
Józef Skrzek plays great Minimoog solo
http://www.youtube.com/watch?v=L6p41HBn2ic
Origineel geplaatst door PietjePieter
jup helemaal mee eens, muziek is toch eigenlijk gevoel, of dat zou et moeten zijn in mijn beleving. Ik vindt eigenlijk nick cave achter een piano die into mine arms speelt en zingt echt veel indrukwekkender dan jordan rudess die weet ik veel welke overde top snelle solo speelt....En eigenlijk ben ik nogwel een prog freak:confused:

) en volmaakt schitterend, zowel qua melodie, opbouw, sound en techniek. Hier een YouTube-filmpje. Vloeken in de kerk: niet van Tony Banks zelf (is vast ook wel beschikbaar), maar van een coveraar - maar in dit geval leuker om te zien, want je ziet niets anders dan zijn handen.
(maar qua sound niet ideaal natuurlijk en je mist de eerste helft van het nummer)Origineel geplaatst door Grooveron
Heerlijk!!