Idee voor marktplaats

Sorry maar ik wilde niet de hele draad lezen dus misschien was het al gezegd

Maar waarom is het marktplaats gedeelte hier op SF nog steeds niet opgedeelt in.

-Synthesizer Keys
-Synthesizer Module
-Synthesizer Modular
-Drumcomputer
-Sampler
-Effects
-Mixing

Zou zoveel overzichtelijker worden.

Try to denied

Met de tekst super-mega-opruiming verwacht je leuke
prijzen en niet prijzen die 10% hoger zijn dan op andere
advertentie sites =(

Suggesties Marktplaats

Suggesties Marktplaats

Te Koop: Wijze raad, helemaal compleet en in mint conditie.
Richtprijs: 0 euro

Verander nu eens een keer de manier waarop de marktplaats werkt op SF, dus niet meer via threads maar een ander systeem met een mooi formulier zodat mensen niets vergeten zoals woonplaats telefoon nummer etc etc.
zorg dan gelijk ook dat de data er mooi duidelijk word uitgepoept met een boltface hier en een grote letter type daar zodat elke advertentie er helemaal identiek uitziet qua opmaak.
Dit alles heeft als voordeel dat er niet meer geschopt hoeft/kan worden (de advertentie is immers geen thread meer), een mod hoeft dus niet meer in te grijpen en allerhande opmerkingen te plaatsen zoals ook bijv. "richtprijs vermelden!".
Werkt voor alle partijen, verkoper, mod en potentiele koper, het beste.

Ik doe niet aan ruil trouwens... :doei:

foto:

attachment.php

Attachments

• 12737925.jpg
    12737925.jpg
    13,7 KB · Bekeken: 129
Hey 6trak , kom je wel eens buiten jou k*t tread ? ;)

Zoals vaker de laatste tijd verteld...de laatste maanden zijn de admins achter de schermen bezig met een grote update van het synthforum.
Vb 4 komt eraan.
Ook de vormgeving word aangepakt, en nog meer dingen gaan op de schop.
Sommigen dingen zijn al merkbaar voor de leden, zoals met de "voorpagina"
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=126627
Dus even afwachten dus .

Over de gang van zaken ,en de vorderingen, kan een admin dus beter vertellen dan ik [eenvoudige moderator] ;)

Maar , suggesties zijn altijd welkom..........

kanttekening:
ik wil mn telefoonnummer of mailadres niet openbaar delen ....

versie 4.... spannend :bekdicht:

kanttekening:
ik wil mn telefoonnummer of mailadres niet openbaar delen ....

versie 4.... spannend :bekdicht:

mja..dat gevaar krijg de dan ook weer...privacy
Nu zie je dat al onder de avatar links met onderschriften zoals roterodamus...een paar streepjes, 035 en winethereswick ;)
Mensen willen niet te veel openbaar maken .
De synthforummarktplaats moet men ook meer zien als een prikbord voor geregistreerde forumleden waar ze wat op kunnen plaatsen [en niet als hoofdbestandsdeel]

Overigens...voor ons is vb versie 4 wel spannend ;)

En als een product nou ineens via een andere site is verkocht? Sommigen melden dat dan niet in de advertentie die ze hier hebben geplaatst.
Of ze bieden iets te koop aan en geven het verder geen aandacht, waardoor het na een tijdje niet duidelijk is of iets nog wel te koop staat.

Maar ik ben wel voor een template waar je minimale dingen in moet vullen.

En als een product nou ineens via een andere site is verkocht? Sommigen melden dat dan niet in de advertentie die ze hier hebben geplaatst.
Of ze bieden iets te koop aan en geven het verder geen aandacht, waardoor het na een tijdje niet duidelijk is of iets nog wel te koop staat.
mja dat is hetzelfde als nu met de verkoop in de threads natuurlijk, daar doe je verder weinig aan...
dat blijft een stukje netheid van de verkoper...

overigens zou het handig zijn dat zodra de verkoper een "VERKOCHT" signaal afgeeft de advo in een archief verdwijnt en dus niet meer tussen de actieve staat...

Laatst gewijzigd:
+1 voor 6' idee wat betreft de marktplaats sectie

goed idee dat iedere advert zelfde lay out krijg aleende inhoud kan /mag anders zijn

vindt t ooksoms lastig mn adverts na te lopen sommige dingen over lappen ..
en zoals vele weten benk geen type mirakel hehe
:engel:
1+,.4ya 6trekki

fokof kijkjijnu1

mja dat is hetzelfde als nu met de verkoop in de threads natuurlijk, daar doe je verder weinig aan...
dat blijft een stukje netheid van de verkoper...
...
kan wel:
- verloopdatum op advertenties instellen
- na verloopdatum advertentie automatisch verwijderen

Vind het ook een goed idee, en eigenlijk moet woonplaats verplicht zijn, is wel handig als er meerdere tegelijk te koop staan zodat je de dichtse bij huis kan kiezen zonder dat je ze eerst moet mailen oid.
Telefoon nummer hoeft van mij niet verplicht maar dan moet de verkoper wel reageren op de mail wat idd ook niet altijd gebeurd.
De ad mag van mij wel blijven staan ivm de historie van gemiddelde verkoop prijzen maar moet na bv 2 weken gesloten worden tenzij de verkoper zelf de ad wil open houden, daarmee vang je ook het niet reageren van de verkoper op omdat zijn ad vanzelf sluit zodat niemand meer kan reageren op de ad.

Back