Fijne Feestdagen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dumdumdadumdum

Scheelt niet veel
Hierbij wil ik alle forummers fijne feestdagen wensen, en een heel muzikaal 2008!!
:mega::mega::mega::mega::mega:
:engel:

Eens gelijk

20061224a.jpg

fijne dagen!!!

allemaal de beste wensen:okdan:

Miskerst:
De tijd in het jaar die je met weemoed terug doet denken aan het afgelopen jaar en alle ups en downs nog eens aan je benevelde, volgevreten brein voorbijtrekken. Dit in het hipocriete gezelschap van familieleden en andere verwanten die je de rest van het jaar niet zien staan of waarbij alle mogelijke pogingen gedaan worden om elkaar het leven onmogelijk te maken. Dit natuurlijk niet in de fijne, warme decembermaand waarbij vrede op aarde het grootste goed is. Als we de vrede op aarde gevierd hebben en het journaalitem over hongersnood en extreme droogte elders weggedrukt hebben ("hey, is er niks gezelligs op tv met kerst ? home alone of sissi ofzo ?") en ons jaarlijkse aflaatje overgemaakt hebben aan "serious request", kunnen we ons weer druk maken over de rotzooi die de buurman in de voortuin achterlaat met z'n vuurwerk.

en toch is het stiekem wel gezellig :)

fijne dagen en een geweldig 2008 iedereen

Hierbij wil ik alle forummers fijne feestdagen wensen, en een heel muzikaal 2008!!
:mega::mega::mega::mega::mega:
:engel:

Voor een allen een heel fijn kerst toegewenst en een veilige jaarwisseling met de beste wensen,

Greez , John

Attachments

• 072b11b0[1].jpg
    072b11b0[1].jpg
    6,6 KB · Bekeken: 71
  • s_52b6da3227748f1e6c43b42eecdd910c[1].jpg
    s_52b6da3227748f1e6c43b42eecdd910c[1].jpg
    3,9 KB · Bekeken: 78
Laatst gewijzigd:
Met kerst heb ik niet zoveel, maar ik wens wel iedereen, een heel goed gezond nieuw jaar !!!

En kijk uit met dat vuurwerk en je oren :smeris: !!

En nog een filmpje: Kerst in den haag (hoe het niet moet)

Ik vind deze op de site toch echt wel leuker : http://www.dumpert.nl/mediabase/36454/bb5523c2/verzoekplaatje.html

Al dat GVD tegewoordig is maar normaal (blijkt uit het filmpje van kerts in Den Haag) , echt jammer gewoon. In ieder geval duidelijk hoe het in dit geval dus niet moet.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back