Donaties voor het Synthforum?

Donaties voor het Synthforum?

• Ik doneer zonder overige doelen

Stemmen: 3 7,3%
  • Ik doneer alleen als ik weet wat er mee gaat gebeuren

Stemmen: 13 31,7%
  • Ik doneer niet

Stemmen: 9 22,0%
  • Ik zou 1 - 24 per jaar doneren

Stemmen: 11 26,8%
  • Ik zou 25 - 49 per jaar doneren

Stemmen: 4 9,8%
  • Ik zou 50 - 75 per jaar doneren

Stemmen: 1 2,4%
  • Ik zou meer dan 75 per jaar doneren

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    41
... even een praktijkvoorbeeldje :

... beste leden, wij zoeken onze site uit te breiden met een groter volume aan upload/download geheugen voor het plaatsen en beluisteren van elkaars zelfgemaakte tracks.
hiervoor dienen wij ..... serverruimte extra te voorzien, en zoeken hiervoor een bijdrage van .... euro onder vorm van jullie vrijgevige donaties.
Er zal op de voorpagina een te raadplegen lijst geplaatst worden met hierin de naam van elke persoon die geld overschreef en zijn bedrag.

... ook zonder deze discussie mag je er zeker van zijn dat dit in orde zal komen (al is het maar uit solidariteit)(of om gewoon in die lijst te komen)

Het moderatiebeleid ontgaat me wederom enigszins.....zal wel aan mij liggen.
Anderzijds is het ook niet mijn verantwoordelijkeheid maar goed. :doei:

Maar goed een stichting is verplicht een jaarverslag te publiceren dus die moet wel ergens te vinden zijn (KvK of zo?). Kun je nog eens nazien hoe dat gegaan is en hoe het financieel is georganiseerd.

Een stichting van deze orde van grootte is helemaal niks verplicht.

En als je met kritische vragen komt dan worden ze weggehaald onder het mom van sfeer.

Trouwens blijkt uit de enquete ook wel dat er toch wel mensen geinteresseerd zijn in wat er met het geld gedaan gaat worden. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit ooit gaat gebeuren maar komt dit er ooit nog van?

stjonge wat een gedoe om niks weer, echt ongelooflijk,
het lijkt wel of voor sommige mensen hun leven alleen maar bestaat uit het synthforum zo overreageren ze.

dit is gewoon een internet forum, betalen is helemaal niet verplicht en vrijwillig. Het bedrag is ook volledig vrij. Je hoeft dus helemaal niks te betalen.

ik vind echt dat als dit het enige is waar je je zo druk over maakt dat je echt eens moet gaan kijken naar de inhoud van je eigen leven. Wat een frustraties komen er hier naar boven :D

zoiezo vind ik dat als je geld doneert dat niemand hier verantwoording schuldig is, aangezien het een volledig vrijblijvend karakter heeft.

het is compleet idioot om op een vrij internet forum te gaan zitten zeuren over waar vrijblijvende donaties heen gaan, als je daar zo mee zit, doneer dan lekker niks, heb je ook nergens last van.

maak je toch allemaal niet zo druk, het gaat gewoon weer nergens over. Zo wordt je echt niet oud :D

En nogmaals, niemand verplicht je hier te lezen of te posten. Als het je leven zo beinvloed kies dan gewoon voor jezelf en ga een ZEN cursus volgen of zo :D

[QUOTE;]Wat maakt het uit dat het 4 jaar geleden niet kon en nu wel?[/QUOTE]
precies, geef een kwartje ook de tijd om te vallen.
(vindt trouwens best goed dat er toen ook al aan gewerkt is om het synthforum te verstevigen)

Opgeruimd
ja dat opruimen is ook echt niet meer van deze tijd

[QUOTE;]wat mij betreft mogen de mod's gewoon lekker bier drinken van de donatie's,
of sigaren kopen, of harde disken, of een yap-yummetje pakken.
het is tenslotte allemaal voor de lol.
[/QUOTE]
waar kan ik solliciteren?

[QUOTE;]Er zal op de voorpagina een te raadplegen lijst geplaatst worden met hierin de naam van elke persoon die geld overschreef en zijn bedrag[/QUOTE]
en een skybox+vip room bij de volgende performance?

heerlijk , nu begrijp ik weer waarom ik zoveel tijd , die ik goed had kunnen besteden aan het produceren van muziek , doorbreng op dit forum.
echt goedetijden etc zijn aan mij niet besteed, geef mij maar "the synthfor"

Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
Is het nu werkelijk nodig deze hartstikke leuke thread met een spontaan karakter zo te vernachelen? Lijkt mij niet. Wie het toch niet kan laten mag zich aanmelden bij geenstijl.nl imho. Niet hier SVP. :smeris:

@sunny, staan quotes in die niet van mij zijn..

dees> wat mij betreft mogen de mod's gewoon lekker bier drinken van de donatie's, of sigaren kopen, of harde disken, of een yap-yummetje pakken.

en dees> Er zal op de voorpagina een te raadplegen lijst geplaatst worden met hierin de naam van elke persoon die geld overschreef en zijn bedrag

vooral punt 2 vind ik niet belangrijk eigenlijk... denk dat anoniem beter is anders zul je zien dat mensen daar mee gaan braggen.

Ligt het aan mij of heeft het modereren in dit geval meer kwaad dan goed gedaan?

kunnen we deze draad en de "PUT YOUR MONEY WHERE YOUR MOUTH IS" draad niet samenvoegen? :)

of misschien on topic blijven en wat positiever denken...

Onder het motto; stilstaan is achteruitgang.

als je op persoonlijk gebied shit hebt bespreek dat dan ook in persoonlijke omgeving.

en anders mag - van de topicstarter - deze hele draad weg, want dit geeft niet een wenselijk resultaat.

Dus of blijf bij het onderwerp en daarmee hebben we t over 2009 en niet over 4 jaar geleden.

inderdaad, krijg je met dat kopieren, sorry, foutje, bedankt

Je was in 2004 al een soortgelijk draadje begonnen.
Dus wat dat betreft hulde voor het doorzetten sjeijk. :)
Het is goed bedoeld en dat is mooi.

En als je met kritische vragen komt dan worden ze weggehaald onder het mom van sfeer.

Als je gewoon iets vraagt krijg je al een waarschuwing (wat ik ontvangen heb in PM,verder willen ze wel een glas bier gaan drinken met me)

vooral zich volwassen gedragen ..:geslaagd:

het is compleet idioot om op een vrij internet forum te gaan zitten zeuren over waar vrijblijvende donaties heen gaan, als je daar zo mee zit, doneer dan lekker niks, heb je ook nergens last van.

WTF is dit dan?:

Synthforum Feedback
Commentaar, feedback, suggesties
en ideëen over het forum kun je hier kwijt

WTF is dit dan?:

Synthforum Feedback
Commentaar, feedback, suggesties
en ideëen over het forum kun je hier kwijt

daar kun je inderdaad 1 keer een post doen dat je graag een lijstje zou willen zien met wat er met donatie geld gebeurd.

Maar als je keer op keer posts blijft doen met referenties naar 'oud zeer' dan ben je naar mijn mening gewoon een jankerd met verkeerde prioriteiten in je leven.

en ik blijf erbij, het gaat nergens over. Het is gewoon een positief initiatief die nu opgepakt wordt. Om dat nou als podium te gaan gebruiken voor je eigen frustraties en het profileren van jezelf is gewoon extreem kinderachtig en lachwekkend voor mensen die wel gewoon afstand kunnen houden van het forum.

overigens vind ik jouw bijdragen ook extreem triest en gericht op rellerige uitlokkingen van reacties ;) , maar ook dat is je eigen verantwoording, als jij zo gezien wilt worden door mensen mag het van mij hoor :)

overigens vind ik jouw bijdragen ook extreem triest en gericht op rellerige uitlokkingen van reacties ;) , maar ook dat is je eigen verantwoording, als jij zo gezien wilt worden door mensen mag het van mij hoor :)

dit is pas uitlokken,ik ga het ook even reporten (om je te kloten dan)

wat mij betreft mogen de mod's gewoon lekker :mega: bier drinken van de donatie's,
of sigaren kopen, of harde disken, of een yap-yummetje pakken.
:mexico:
groeten,
jeroen

als het maar niet naar osama gaat.

@fuse

als je nou 10% doneerd van wat je praat zijn we allemaal blij.

Back