D
Deleted member 18007
Guest
Ik heb nog wat cash op m`n paypal staan. Graag wil ik stichting synthforum.nl wat doneren.
Hoe doe ik dat?
Hoe doe ik dat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik heb nog wat cash op m`n paypal staan. Graag wil ik stichting synthforum.nl wat doneren.
Hoe doe ik dat?
en neemt ook donaties aan 
Stichting anoniempje paypal werkt op dit moment welen neemt ook donaties aan
![]()

Stichting anoniempje paypal werkt op dit moment welen neemt ook donaties aan
![]()

je hebt al een mixer gehad![]()

Als jij net zoveel voor me weet te betekenen als synthforum.nl doe ik graag een donatie![]()

Ja maar er zouden wel dingen van georganiseerd kunnen zoals workshops ed.
Ik denk ook dat de topic starter dat bedoelt
als sf een donatie nodig had waren ze nu al lang down,maw hebben ze dus geen donatie nodig gezien de eigenaar het anders oplost ,met als conclusie dat alle centen gewoonweg wat er dan ook verteld wordt de pocket in gaat.
EDIT: heb je dan ook nog 10tallen die gaan juichen dat ze iets gaan geven tot op het ogenblik dat het kan,en dan plots niets, nada en hoor je niets meer van hen.
Hex, ik stel deze van jou bijdrage weinig op prijs. Alle kosten voor synthforum.nl zijn tot op heden uit de eigen zak van een aantal moderators betaald. (Al sinds de oprichting.)
Dus...
Voor de rest: dit forum voor is voor iedereen. Donaties zijn uitsluitend op vrijwillige basis en worden uitsluitend gebruikt voor onderhoud aan de server, nieuwe hardware & software, en onkosten (denk aan reiskosten bijvoorbeeld.) Wat overblijft gaat in een pot en kan bijvoorbeeld voor toekomstige synthforum-meetings gebruikt.
(Dit is geen AN, hoor.)