Donaties voor het Synthforum?

Donaties voor het Synthforum?

• Ik doneer zonder overige doelen

Stemmen: 3 7,3%
  • Ik doneer alleen als ik weet wat er mee gaat gebeuren

Stemmen: 13 31,7%
  • Ik doneer niet

Stemmen: 9 22,0%
  • Ik zou 1 - 24 per jaar doneren

Stemmen: 11 26,8%
  • Ik zou 25 - 49 per jaar doneren

Stemmen: 4 9,8%
  • Ik zou 50 - 75 per jaar doneren

Stemmen: 1 2,4%
  • Ik zou meer dan 75 per jaar doneren

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    41
Wel het is dikwijls zo dat als er meerdere sites,fora zijn van 1 eigenaar dat dit komt omdat de persoon in kwestie heel aantrekkelijke of gratis toegang heeft tot host services en/of ook 1 of ander van deze sites in eigendom ,met mogelijke commerciele intentie eventueel voor opbrengst zorgt op welke manier dan ook,waarmee mogelijke kosten gedekt kunnen worden int algemeen.

Ongetwijfeld gebeuren dit soort dingen in de praktijk, echter synthforum.nl is in eigendom van de stichting synthforum.nl. Er is dus geen sprake van een "persoon in kwestie". Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat er sprake is van een dergelijke constructie, maar dan nog.... Het is dan gewoon een "donatie" (webspace e.d.) van "die persoon in kwestie" aan de stichting.

Buitengewoon genereus, lijkt mij, om ruimte beschikbaar te stellen aan een stelletje azijnpissers (daar reken ik mijzelf ook toe) :D

Hou op met haten en ga muziek maken! :)

Hex, ik stel deze van jou bijdrage weinig op prijs. Alle kosten voor synthforum.nl zijn tot op heden uit de eigen zak van een aantal moderators betaald. (Al sinds de oprichting.)

Dus...

(Dit is geen AN, hoor.)

ya hex !! shame on you :doei::kont:=(

ik kan de oude draad herrineren waar er screen shots in stonden
van t forum 15 jaar terug en hoe t gegroeid is
door mensen as bambam [waaristie ]
en craz d8ik
iig een voornamelijk vrijwillegers idee

wat sjeijkie bedoeld meer dingen organiseren
video / audio work shops
bv op nord modulair
egte modulairs
zoon draad as hoe klinkt dat ding ; dat voor je dat ene apparaat kooptr je een beetje sound inmpressie kan krijgen ....
bestaat al
synth froum meeting zijn ervoor om aan elkaar ...nee niet elkaar ...elkaars spullen te zitten / bewegen / beluisteren

das al een leuk iets
video work shop
you tube genoeg
denk niet dat t dsf collective wil investen in een eigen server waar veeeeeeel filmpies worden gemaakt mbt synth en troep

denkik ..
is tuurlijk wel belang rijk dat t synth forum blijft bestaan
[schrok wel voprig jaar 1 @pril ...toen t op hield :dubbel: ]
en idd ask zou moeten by leggen met 1000+ anderen omdat er een nioeuwe server moet komen zou ik rederlijke mate ook wel doen ...want t scheelde me de afgelkopen jare zoveel aan boekies / reisjes naar musicstores ...
omdat vele info hiero ligt
en de ver/ aan kopen niet te vergeten

nu weer jomoxresonatorretje en dynacord dr fx je gekocht bklijmee

dus dsf for president
we leven nog lang en gelukkig :biertje:

wel leuk

Met de HDD crash van laatst dacht ik dat de stekker uit SF was getrokken. Dit vanwege de bashes en clashes van een aantal SF'ers. Helaas zorgen deze bashes and clashes wel voor een daling in het forumplezier.

Al met al vind ik het knap dat het forum al zolang draaiende is en dat uit liefde van een paar vrijwilligers.

Als nu blijkt dat de kosten maandelijks/jaarlijks te hoog worden is imo een donatieronde op zn plek.

Ik sta er niet negatief tegenover.
Een kleine bijdrage van bijv. 1 of 2 euro en dat maal een boel steady gebruikers zorgt ervoor dat het komende jaar financieel alweer een stuk dragelijker wordt voor t forum. Dus als iedereen de kosten voor 1 kabeltje over heeft voor het forum; dan zal het forum langer doordraaien! :)

Edit:
mn saldo laat niet eens een geringe donatie toe :(
Na de 25e komen my 2 cents :)

Laatst gewijzigd:
drie uur later en al 40 eurrie voor de harde schijf opgehaald. Nog maar 40 te gaan

1) ik vraag me af wat er gebeurt als dit bericht op de home-page komt te staan

2) ik vraag me af wat er gebeurt als er grotere / hogere doelen gesteld worden..

Nog 30 euro :)

Ik snap niet goed waarom bij zoiets eenvoudigs, wel/niet doneren, een negatieve sfeer zou moeten ontstaan. Ik ben in ieder geval blij eens iets te kunnen betekenen.

nou ik heb wat gedoneerd. wat maakt mij het nou uit waar het naar toe gaat, ik wil het ook niet eens weten. als ik synthforum was zou ik alle negatieve pulzen hier eens even weg gummen. wat ik hoop is dat al die mensen met hun grote bek van "ik doneer niet" stiekum toch een kleine bijdrage storten. maar dat heb ik niet gezegd want anders doen ze het niet.

Rekeningnummer: 13 52 36 568 t.n.v. St. Synthforum te Venlo o.v.v. Harddisk
Bank: Rabobank
IBAN: NL87 RABO 0135 2365 68
BIC: RABONL2U

vond 5 euro ook een mooi bedrag dus

25?

zoveeel heb ik ook niet te besteden

komt eraan.....
met vast 5 piek voor de volgende HD.

en het kan volgens mij geen kwaad om de volgende keer als er bv zoiets lulligs als een paar euro's voor een HD oid nodig is, dat even te melden op da fora.
tis zo bijmekaar , en 40 x 2,- is ook 80piek.
garoeten,
jeroen

kan ik nog wat bbetekenen voork m uit zet 12 uur slaap en t niet meer kan ...o o h
:slotje:

In het kader van mijn onderzoek, erg geslaagd. 23 stemmers waar er 15 willen bijdragen en meteen in de praktijk gebracht. Onder het motto van practice what you preach :D een doel van 80 euro is zo binnen.

Wat wel opvalt is dat sommige mensen deze kans aangrijpen om te zeuren en vooral stil te blijven staan bij van alles en nog wat.

Aan de andere kant zijn er ook leden die zich daar niets van aantrekken, gelukkig.

Verder ben ik trots op de betrokkenheid van de community van het SF.

:slotje:

waarom afsluiten , zet het op de voorpagina en zorg voor een kleine buffer, + extra backupsysteem. wil best 10tjes lid worden .

En als je spaart voor een harddisk van 80 euro, waarom niet kijken of je er misschien één van 120 euro kunt kopen? Meestal wordt de prijs per gigabyte lager naarmate de grote van de schijf toeneemt. Oftewel: het loont om uit te kijken naar een andere - lees grotere - harde schijf, omdat dit op de middellange termijn goedkoper is. Tenzij je die ruimte natuurlijk never nooit gebruikt.

'k heb ook nog wat gedoneerd voor een grotere HD...
mocht die er niet komen dan voor wat bier tijdens 't installeren ;)

Back