Wat zat er in je kerstpakket?

Wat zat er in je kerstpakket?

• Nepsnor

Stemmen: 6 26,1%
  • Zwemband

Stemmen: 3 13,0%
  • Zündapp KS-50

Stemmen: 10 43,5%
  • Leesbril

Stemmen: 4 17,4%

• Totaal aantal stemmers
    23

JohnnyBusca

rocket scientist
Wat zat er in je kerstpakket.

huidige werkgever doet niet aan kerstpakketten, maar dit jaar verdomme ook geen eindejaarsbonus (tenzij die nog apart gaat komen, maar hij stond al niet op de salarisspecificatie dus de kans is klein :( )

nothing yet, zou wel wat komen, maar ik heb nog niks gezien, klote als je gedetacheerd bent en je niet vaak op het hoofdkantoor komt, je hoort alles pas weken later :stupid

teveel chocala en zo'n electronische pocket agenda. (i'm the operator with my pocket calculator:) )

Een dartbord :confused: Voorheen kregen we altijd een mooi pakket, ooit zat er zelfs een organiser in. Maar een dartbord...doe me dan maar een badmuts of een nepsnor!:)

VSOP Champagne Cognac met 2 glazen erbij, een houten doos met 3 rode wijnen... en zo kan ik wel doorgaan. Wat is het leven toch heerlijk als je er meerdere krijgt ieder jaar... 8)

Vreemd eigenlijk. Volgens mij staan er 6 dozen beneden en alleen maar drank als inhoud. Weet nu niet of ik er blij mee moet zijn of triest. Is het dan aan me te zien wat ik lekker vind? Denk dat ik maar een goed voornemen moet hebben voor het jaar 2003... Minder eh... Laat ook maar ;{

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Vreemd eigenlijk. Volgens mij staan er 6 dozen beneden en alleen maar drank als inhoud. Weet nu niet of ik er blij mee moet zijn of triest. ;{

Ik wil je wel helpen, hoor, met die 6 dozen drank, 'k ben de beroerdste niet:L

Back