[Oud&Nieuw] Wat gedaan?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb een glas bier gedronken, om 12 uur een glas champagne en toen met mn griep naar bed..... "s ochtends om 7:00 begonnen met werken.

Vern**kt ja....

Origineel geplaatst door omiel
Het gebruikelijke: met een kratje bier voor de TV gehangen, om 12 uur de straat op om vervolgens bij de buren de koelkast te legen.

waarom was je eigenlijk niet in Hilversum Emiel? 'k had je d'r wel verwacht... en met m'n wazige hoofd ook nog iemand aangesproken die van een afstand op je leek..

Origineel geplaatst door Bass
-KNIP-

Dus jij hebt je wel vermaeckt op het Gooische Matras. 8o)

Was om kwart voor 12 m`n cpu maar weer eens aan het formateren voor de 16 keer in 2 dagen, dat t**ring ding leest geen pci sloten dus doet m`n RME muliface het steeds niet, zeg maar gewoon dat het een gefrusteerde k*t nacht was, en het het is nog steed frusreerend:(

Maar voor de rest allemaal een gelukkig nieuw jaar :)

Ook burgerlijk met de familie oudjaar gevierd. Fazant gegeten. Volgestouwd met drank en oliebollen en rond 12 uur heb ik iets tegen iemand gezegd over de telefoon. Kort gesprek want ik denk niet dat ik toen nog verstaanbaar was :biertje:
Om half 4 denk ik uiteindelijk m'n nest ingedoken toen ik het gevoel kreeg dat ik over wolken liep.

En 6Spoor, schaam jezelf... Slapen is voor mietjes :D

Origineel geplaatst door bambamstudio
ook vliegtuigspotter?

Mwah rond 12 uur 's ochtends zag ik ze wel een beetje vliegen.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back