Origineel geplaatst door omiel Het gebruikelijke: met een kratje bier voor de TV gehangen, om 12 uur de straat op om vervolgens bij de buren de koelkast te legen.
waarom was je eigenlijk niet in Hilversum Emiel? 'k had je d'r wel verwacht... en met m'n wazige hoofd ook nog iemand aangesproken die van een afstand op je leek..
Was om kwart voor 12 m`n cpu maar weer eens aan het formateren voor de 16 keer in 2 dagen, dat t**ring ding leest geen pci sloten dus doet m`n RME muliface het steeds niet, zeg maar gewoon dat het een gefrusteerde k*t nacht was, en het het is nog steed frusreerend
Maar voor de rest allemaal een gelukkig nieuw jaar
Ook burgerlijk met de familie oudjaar gevierd. Fazant gegeten. Volgestouwd met drank en oliebollen en rond 12 uur heb ik iets tegen iemand gezegd over de telefoon. Kort gesprek want ik denk niet dat ik toen nog verstaanbaar was
Om half 4 denk ik uiteindelijk m'n nest ingedoken toen ik het gevoel kreeg dat ik over wolken liep.
En 6Spoor, schaam jezelf... Slapen is voor mietjes
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.