[Oud&Nieuw] Wat gedaan?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
met vriendin en stel vrienden naar maastricht geweest, daar van 20:15 tot 23:55 in een restaurantje gezeten. Daarna vrijthof op en in het reuzenrad van het vuurwerk genoten dat boven de stad werd afgestoken.

Voordat we om 3:00 uur per taxi terug gingen naar het hotel diverse kroegjes gezien waar we lekker wat gedronken hebben.

Origineel geplaatst door Slipperman
ermm vuurwerk ingeslagen, afgestoken, vol gepropt met voer, ff tv gekeken, geinternet, gepit, gepingeld en dat was het denk wel weer...

Alles wat je normaal ook doet alleen dan geen vuurwerk ingeslagen en afgestoken.
Niet echt spannend moet ik zeggen.

( niet dat ik iets spannends heb gedaan, nou ja, een gastje dat me op mijn muil wilde slaan de taxi uitgeschopt voordat ie raak kon slaan. ( erg hard eruitgeschopt overigens ))

Tot 2 uur thuis gezeten met de vrouw.

Toen naar Welschap gegaan.

Daarna om 12 uur ofzo in coma gevallen thuis.

met wat vrienden voor de tv gehangen, om 12 uur buiten vuurwerk afgestoken, daaerna uit geweest, om 6 uur lag ik weer plat. was wel een geslaagde avond :)

Bji vrienden gedronken, film gekeken, gedronken, playstation uit de kast getrokken, gedronken toen om 12 uur naar buiten gegaan, gedronken, vuurwerk afgestoken, gedronken, naar famillie en vrienden gegaan, gedronken, gedronken, gedronken enuuuhm, geslapen.

Toen ik wakker werd had ik een kater... best wel gek niet? :W

Tja ik was bij n paar vrienden die mij hadden gelokt door te zeggen dat 1 van hun 'een blik leuke meisjes' zou opentrekken met oud en nieuw.............................
.........................niet dus :stupid :stupid

Dus ik zat met 7 personen waarvan 2 stelletjes:[> die om 0.00 5 min. buiten waren om vervolgens weer binnen te zitten om iedereen te SMS-en....

Tja en daar zit je dan als vrijgezellige jongen tussen..

Wou nog wel de stad in maar iedereen bleef binnen!!

Lag dus al om 2.15 in mn nest!!!!

Gelukkig was er wel bier en champagne....

Het was redelijk maar kon beter....:biertje: :peukie:

Beetje bij vrienden gehangen en om 02 uur naar de stad gegaan met een groepje.. Om 6 uur lag ik weer plat, maar de volgende dag GEEEN kater! Wha-heeee! Niet zoveel gezopen, en dat bevalt me eigenlijk prima...

Arv

uhm oliebollen gegeten, tv gekeken, ff naar youp van 't hek
...en om 23:30 heb ik me ff terug getrokken in m'n kamer om te relaxen en m'n favoriete muziek te luisteren :)
om 0:00 naar buiten en ouders en buurtbewoners gelukkig nieuw jaar wensen (zeg maar de enige keer dat je wat zegt tegen veel van die mensen)
...en toen om 0:40 ofzo langs een maat gefietst, daar ook weer nieuwjaarswensen, champagne... en door naar middelburg naar een paar cafe's, tot 6:30 ofzo bier zuipen en weet ik 't wat allemaal...

om 00:45 vertrokken uit eindhoven om vet uit me plaat te gaan op 't feestje van ZB in Hilversum. eindelijk weer 's vette muziek! uren staan stuiteren met me kop in of bij de boxen. tegen de tijd (04:30) dat ik richting zaandam wilde voor 't andere feestje bleek dat alweer dooe de vrolijke blauwe meneren gestopt te zijn..waarna er erg veel mensen van daar naar H'sum kwamen. om 14:30 (+/-) weer richting E'hoven om nog een paar uurtjes op welschap te kijken. toen naar huis...
om 's avonds bij vrienden het nieuwe jaar in te onzinnen.

't was weer een goeie! blij zat dat ik dat klotejaar af kon sluiten.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Weer welschap: ja ff offtopic: wat was daar te doen?????

op 't Jamex terrein (naast/op/bij Welschap dus) was een feestje van IFP & jamex met wat uitgenodigde franse systems.. 80% van de bezoekers was ook frans/italiaans/oostenrijks. dat krijg je met die wet in FR hè..mogen ze daar geen feestjes meer doen, komen ze ze hier maar doen...ook leuk.

Naar de Baroeg gegaan (was daar al om 20:00, vanwege OV niet meer rijden na 20:00) in Rotterdam, alwaar DJ's CO2, Spud en XLII de CD-spelers beroerden met EBM, Darkwave, Gothic en 80's. Om 12:00 nieuwjaar wensen en vuurwerk kijken, en om 1:00 een optreden van Icon of Coil checken. En daarna weer verder met de EBM en industrial tot 7 uur s'ochtend, en toen ben ik weer naar huis gegaan. Ik heb het prima naar mijn zin gehad.

Gewoon bij de familie thuis. Een heel huis vol dus gezellig was het wel.
Lekker oliebollen en naar het vuurwerk kijken.
Superburgerlijk maar wel gezellig. :)

Origineel geplaatst door bambamstudio
Alles wat je normaal ook doet alleen dan geen vuurwerk ingeslagen en afgestoken.
Niet echt spannend moet ik zeggen.

( niet dat ik iets spannends heb gedaan, nou ja, een gastje dat me op mijn muil wilde slaan de taxi uitgeschopt voordat ie raak kon slaan. ( erg hard eruitgeschopt overigens ))

Ja idd ja. Wat ik normaal ook doe :D Tis maar een gewone dag hoor... Ik vind er niet veel bijzonders aan. Maar twas wel gezellig 's avonds...

Het gebruikelijke: met een kratje bier voor de TV gehangen, om 12 uur de straat op om vervolgens bij de buren de koelkast te legen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back