edfx
ik wil knopjes!
Mijn spiksplinternieuwe Behringer UB1832FX weigert geluid te produceren. Ik heb al alles geprobeerd. Ik heb nog maar niet van de garantie gebruik gemaakt want als ik hem een tijdje uit laat staan wil hij het ook nog wel eens weer gaan doen. Ik ben nogal een n00b op studiogebied dus vandaar dat ik hier eerst ff check of ik niet een domme fout maak. Ik kwam er gisteren namelijk achter dat de wandcontactdoos waar oa de mixer zijn stroom van krijgt niet geaard is. Kan dit de oorzaak zijn? Ik heb namelijk nooit problemen met andere apparatuur die hierop zit.
De ledjes van de mixer branden overigens wel, behalve die van de equalizer. Hij geeft niet aan dat er geluid binnenkomt.
Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik de pc op de tape output had zitten. Toen ik die eruit trok is hij het weer een tijdje gaan doen. Tot ik gisteren terugkwam van een weekje feesten
en ik weer wou gaan knoppendraaien en er weer geen geluid uitkwam. wellicht dat ie het vanavond als ik van m'n werk terugkom weer wel doet....
Als het alleen aan de wandcontactdoos ligt is het probleem opgelost want ik ga binnen enkele weken verhuizen en daar ga ik dat wat beter aanpakken. Ligt het daar niet aan dan stuur ik hem maar terug naar Thomann (iemand daar ervaring mee?)
Alvast bedankt voor jullie reacties!
PS en nog een muzikaal 2003 met veel afterpartys enzo toegewenst...

De ledjes van de mixer branden overigens wel, behalve die van de equalizer. Hij geeft niet aan dat er geluid binnenkomt.
Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik de pc op de tape output had zitten. Toen ik die eruit trok is hij het weer een tijdje gaan doen. Tot ik gisteren terugkwam van een weekje feesten
en ik weer wou gaan knoppendraaien en er weer geen geluid uitkwam. wellicht dat ie het vanavond als ik van m'n werk terugkom weer wel doet....Als het alleen aan de wandcontactdoos ligt is het probleem opgelost want ik ga binnen enkele weken verhuizen en daar ga ik dat wat beter aanpakken. Ligt het daar niet aan dan stuur ik hem maar terug naar Thomann (iemand daar ervaring mee?)
Alvast bedankt voor jullie reacties!
PS en nog een muzikaal 2003 met veel afterpartys enzo toegewenst...

Laatst gewijzigd: