Ik ben al een tijd geleden gestopt met me druk te maken over taalgebruik.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben al een tijd geleden gestopt met me druk te maken over taalgebruik.

zoals luitjes met zo'n sig als de jouwe bedoel je?
KANSLOOS
nee, want dat is een volledig Engelse zin. Als ik het zou moeten veranderen in wat ik bedoel zou het zoiets als: willekeurigheid schopt ass worden.

nee, want dat is een volledig Engelse zin. Als ik het zou moeten veranderen in wat ik bedoel zou het zoiets als: willekeurigheid schopt ass worden.
hier ligt de grens dus tussen zeer coole gasten en grote nerds, het wel of niet volledig engels maken van je zin
weer wat geleerd
ik ben ook blij dat je je kan onderscheiden door mensen dus niet cool te vinden als ze in het andere kamp zitten mbt het wel of niet volledig engels maken van zinnen
ik wou dat de politiek ook zo overzichtelijk, zinnig en doeltreffend was
maar ff voordat ik fouten maak
als dus alle woorden engels zijn ben je cool en anders ben je niet te doen, toch?

Ik kan me nog stakingen van het vrachtvervoer herinneren toen de diesel meer dan 2 gulden per liter dreigde te gaan kosten. Inmiddels kost diesel 3gulden!

Nee helemaal niet, zo kunnen we van elkaar leren.ik wil nu niet moeilijk doen hoor
@ kalusi: ik wil nu niet moeilijk doen hoor, maar je uitleg over desinvestering klopt niet helemaal. Een desinvestering gaat over het buiten gebruikstellen van een duurzaam gebruiks- of productiegoed. Een slechte investering in verkeerde productiemiddelen lijdt vaak tot een snelle desinvestering (een vervroegd buiten gebruikstellen, een verspilling dus ). (een beetje zoals een heel erg dure synth kopen en dan na twee maanden zeggen "bwa toch niet echt mijn ding, buiten die hap!" met een verliesje van 2000 eurI (hihi))Je manager was er dus wel een beetje dichter bij dan je dacht hé. Maar ja, hij voelde zich in ieder geval niet zeker genoeg om zich te verdedigen, blijkbaar.
)