Vraag voor al 909 bezitters of jullie me wat raad kunnen geven aub ?...ik heb pas een 909 , altijd al met 808 gewerkt ... nu vindt ik de 909 toch even wennen (die draaiknop op de 808 voor de klanken te kiezen vind ik wel handiger eigenlijk ...Maar dat is een gewoonte waarschijnlijk ). ik vrees dat er mischien wel iets stuk aan is .. als ik hem in pattern mode zet, is de display leeg! (er staat toch meas/tempo boven ? ) moet ik normaal dan geen tempo zien daar .. ? als ik op de tempoknop druk zie ik een tempo in de display en als ik de knop loslaat is het tempo terug weg ? .; verder .. als ik op BAnk II druk blijft ie ook gewoon in bank I staan .. dus kan ik maar 48 ritmes programeren ipv 96 ? .. zou het kunnen dat een ram geheugen half defekt is ?
de 909 ziet er als nieuw uit en geen kraakje opt geluid .. dus het belangrijkste is uiteraard de sound enz . maar zou toch graag weten of er iets aan kapot is ofdat ik iets verkeerd doe ..
.. hopelijk mag ik deze vraag hier posten , alvast bedankt !
de 909 ziet er als nieuw uit en geen kraakje opt geluid .. dus het belangrijkste is uiteraard de sound enz . maar zou toch graag weten of er iets aan kapot is ofdat ik iets verkeerd doe ..
.. hopelijk mag ik deze vraag hier posten , alvast bedankt !