sander
_
Ik zet altijd mijn moeder op het dak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
).(ben geen techneut, mogen duidelijk zijn).

Tegen inductie kun je je zo goed als niet beveiligen.
Net als dat je bij het lassen aan een auto de accu pool los haalt om te voorkomen dat inductie zijn werk doet aan elektrische componenten in een voertuig .Ben vrijgezel, dus geen schoonmoeder. Vandaar m'n eigen moeder.@sander ...tot nog toe heb j geen inslag gekregen met je schoonmoeder op het dak. je hebt toch wel pech he.
Alweer iets bijgeleerd, bedankt voor de tip!Zelf ben ik werkzaam bij een bliksembeveiligingsbedrijf.
Kijk naar het fabrikaat Dehn voor informatie (www.dehn.nl)
Een investering waard voor je dure equipment.
Mijn Breedbeeld TV is kapot sinds de blikseminslag vorige week.
Ik had de TV de hele dag op <standby> staan. Toen ik thuiskwam en de tv aanzette, had ik alleen maar klein beeld en in het midden van het beeld een afwijking naar binnen (links en rechts).
Ik heb de TV nog even opgengeschroefd, maar echt veel verstadn heb ik er niet van verder, dus uiteindelijk zonder resultaat maar weer dichtgeschroefd. Hij werkt dus nog wel, maar met een raar klein beeld dus.
Iemand een suggestie of dit te verhelpen is?
Anders zit er niets anders op dan een nieuwe te kopen...
Daar wil ik niet over nadenken. De schade aan het huis van de buurvrouw valt onder de opstal verzekering van de VVE.

Ik heb inmiddels een verzekering offerte opgevraagd. En ik sluit asap een geschikte verzekering voor de toekomst af. (Hoe zit dit met vintage en tweedehands apparaten?)
Verzekeringen zijn er om erg moeilijk te doen en ze zijn er beslist niet voor jou, maar voor de aandeelhouders......
Verzekering
...
Ik heb inmiddels een verzekering offerte opgevraagd. En ik sluit asap een geschikte verzekering voor de toekomst af. (Hoe zit dit met vintage en tweedehands apparaten?) ...

Tips over verzekering, reparatie van beschadigde apparatuur en het voorkomen van schade hebben mijn voorkeur.