helemaal top, ben ook zeer blij en dankbaar dat het forum er weer is. Ik begon oude gewoontes alweer op te pakken en surfde naar sites met drie kruisjes....
Ongeveer wel ja. En ik had het over een vps niet over een dedicated hardware bakkie. Dus dan zit je al snel met een san als je je vps wil migraten naar een andere host bij problemen.
FF wezen zoeken. 200 GB per maand 20 GB schijfruimte VPS per maand zie ik al voor 20 euro.
Denk niet dat synthforum meer dan 200 gig per maand haalt als het niet veel minder is. Maar is moeilijk in te schatten met alle mp3tjes.
Bedankt voor het meedenken, maar laten we maar ophouden over hosting.. Dit is een synthforum en geen hostingforum! Nogmaals sorry voor het de storing. We gaan eraan werken om het in het vervolg beter op te vangen of te verkomen.
Ik ben ook wel wat verslaafd, bleek tijdens de fallout.
Toch even merci, dankuwel en alle eer aan de moedige, koene, ijverige vrijwilligers van dit strakke SF!!
mja, het synthforum is terug, smackos is gebanned, je mag niet meer zeggen dat trens kut is en als je nog eens je mening zou willen geven in het FEEDBACKforum, blijken alle threads al dichtgetimmerd te zijn door mods...
Weet ff niet meer wat ik ervan moet vinden. Al dat seedeeA fatsoens geouwehoer.
Maar ja, ik zal dit wel niet meer mogen zeggen, wordt ook deze draad dicht gegooid.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.