Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en dat voor mijn commentaar nogwel
, gebeurt trouwens niet altijd , maar dit keer wel.![]()
De harddisk lijkt op een maxtor -->> nooit meer kopen dus , neem liever bijv. een seagate , voor die paar tientjes meer heb je veel langer plezier.
Zegt de pc-technicus , aangenaam.
By the way : is die harddisk nog te koop![]()
Ik denk jij geen verkeerde dingen moet denken en veronderstellen waar ik verstand van heb. In een virtuele farm is schijfruimte het duurst. Die paar sessies kan een beetje host server wel aan.

Goed migreer jij het maar naar 100 euro per maand hosting.
En dan niet er tussenuit knijpen als de pleuris uitbreekt![]()
) voor nieuw hardware.. Safe the forum it's not a forum "no" it's the dutch synthforum. 
Het heeft een weekje extra geduurd...maar : hoera !! post nr. 5000![]()

We hebben het niet over een virtuele farm die intern productie moet draaien maar over een webcluster dat als grootste kostenpost.. jawel.. dataverkeer heeft! Enig idee wat dat kost? Met duizenden bezoeken per dag?Ik denk jij geen verkeerde dingen moet denken en veronderstellen waar ik verstand van heb. In een virtuele farm is schijfruimte het duurst. Die paar sessies kan een beetje host server wel aan.
Jongens, wat lopen we nou te zeiken, laten we blij zijn, we hebben hier een forum zonder advertenties/banners, zonder Paypall bedelaars, zonder sponsoren (die soms ook nog eens de pet van MOD ophebben) die te pas en onpas in ieder topic inbreken om hun spulleboel te slijten en een hoeveelheid forumschapen die hen alleen maar nablaten. Ik vind dit forum een VERADEMING en heb DIEP respect voor de mensen die hier hun tijd energie en spullen voor beschikbaar stellen!

We hebben het niet over een virtuele farm die intern productie moet draaien maar over een webcluster dat als grootste kostenpost.. jawel.. dataverkeer heeft! Enig idee wat dat kost? Met duizenden bezoeken per dag?
Schijfruimte kost werkelijk geen zak bij een webserver die een forum draait. Sterker nog, in het geval van een eigen server schuif je de harddisks er zo bij (en opslag is nou eenmaal ontzettend goedkoop geworden).