Dave Smith MoPho

Ik denk niet dat het een fout is, eerder een foutje in het ontwerp die je niet snel op zal vallen. Een beetje ruis, ach, ik ben te gewend van alle ander analoge gear.

heb tijdelijk een keys staan. vriend van me heeft weer mijn desktop al een jaar ofzo. Ik ben niet meteen verlieft op de interface. Toch veel pages.

Hij mist wat mij betreft de fysieke directheid van bijv een 101 (uiteraard meer opties in de mopho) en dan programmeer ik liever met software waarbij je meteen alle functies ziet.

Nou, ik ben ook snel verdwaald in m'n Prophet als ik hem effe niet aangeraakt heb..

Niet zozeer zoeken naar functies, maar wel verstopt allemaal. Live tweaken houdt in dat je veel page wissels maakt.

Ik zie ook geen "assignable parameters" zoals bij de desktop waarmee je diep verborgen functies naar 4 encoders kan mappen.

Ow dat zou ik niet weten. Ik heb hem sinds vanochtend, het verrast me aangenaam! Vooral de velocity en aftertouch is erg fijn om in een te hebben. Het is echt een mono Prophet, met leuke toevoegingen zoals de feedback pot die alles stuk maakt aan je geluid bij niet subtiel toepassen :D

Toetsen spelen ook erg fijn.

Heb oook zon ding aangeschaft laats.

Maar hij heeft nog wel eens problemen met zicht zelf...

mn mpc stuurt hem aan, niks aan de hand, maar af en toe loopt ie vast komt er ff random kut geluid uit. Druk je op compare , geluid weer goed, soms meerdere keren achter elkaar. echt heeeeel kut

Even een vraag over de Mopho Keys;

Heeft deze ook van die knoppen (als op de gewone mopho) die je alsmaar door kunt blijven draaien?
Of (hopelijk), de gewone pots die je van ongeveer 7u tot 5 uur kunt draaien? Vind dat alsmaar rond moeten draaien irritant, zeker bij cutoff e.d.

Back