Euh...de laatste tijd bijna niets meer, buiten radio 10 gold op mijn werk om dan :-). Daarbuiten zo'n beetje alleen met mijn eigen ding bezig. Dat kun je trouwens goed noemen of slecht noemen...ik denk dat voor allebei wat te zeggen is.
Maar daar ging dit niet over.
Mijn allergrootste favorieten zijn Portishead, Prodigy, Pearl Jam, Pink Floyd, Rage VS Machine, Bob Marley, Red Hot Chilli Peppers. Die Tour of Duty CD's zijn helemaal te gek. En droevige klassiek.
...maar ik luister ook graag naar Muse of Rolling Stones...ik heb wel wat met de engelse sound ja. Artful Dodger, Beatles, Black Sabbath, maar ook 'fan' van Dire Straits, Gloria Estefan, Nirvana.
In de tijd van opkomend Forbidden Paradise luisterde ik veel naar die stijlen. Daarvoor was het veel hardtrance en gabber in de eerste helft van de jaren 90.
Basically vind ik het allemaal nog te gek, maar tegenwoordig krijg je me warm met een heerlijke mix van live & electronisch...van de jaren 30 naar de toekomst gaan hand-in hand. Klassiek...soul...dance, rock....en dan lekker innovatief....hmmm, anyone?