da goose
DaGooseMusic.nl
Ik denk dat als ik zeg dat we hier met z'n allen zo'n beetje bezig zijn met dansmuziek en in ieder geval electronische muziek dat dat redelijk de lading dekt.
Nou weet ik dat de jongere generatie over het algemeen aleen hun muziek kent en dus niets van het laten we zeggen 'oude klassieke' werk.
Hoe zit dat precies? zijn er mensen die net als mij, ook veel naar andere muziek luisteren dan alleen maar electronische muziek?
Ik zal een voorbeeld noemen, ik zit al sinds vanmorgen naar OA otis redding, carlos santana, Buena vista social club en dat soort dingen te luisteren en zit hier regelmatig met kippevel (goosebums
) te luisteren en ga er ook af en toe echt voor zitten om het weer is goed te beluisteren, zo mooi !!
Ik heb deze muziek ook allemaal op plaat en cd maar heb onlangs is een zooi mp3's gedwonload omdat dat gewoon makkelijker is, ik maak een playlist aan en zet winamp op random en laat me elke keer verrassen door de track die komt na de vorige, erg leuk om dat te doen!
meteen ff een oftopic vraagje in een topic wat nog niet eens gestart is:
ik wil een goed klinkende geluidskaart hebben voor in mijn server, gewoon stereo out, geen breakoutboxen, gewoon simpelle uitgangen.
Wat wel een vereisde is is een optical SPdif in, ik heb een sateliet tuner er boven staan en wil nog wel is digitaal wat opnemen.
Ik heb nu een SBLive! erin hangen maar dat klinkt toch minder... wat is een leuk niet al te duur kaartje? tis dus ECHT alleen out en In, meer niet
Nou weet ik dat de jongere generatie over het algemeen aleen hun muziek kent en dus niets van het laten we zeggen 'oude klassieke' werk.
Hoe zit dat precies? zijn er mensen die net als mij, ook veel naar andere muziek luisteren dan alleen maar electronische muziek?
Ik zal een voorbeeld noemen, ik zit al sinds vanmorgen naar OA otis redding, carlos santana, Buena vista social club en dat soort dingen te luisteren en zit hier regelmatig met kippevel (goosebums
) te luisteren en ga er ook af en toe echt voor zitten om het weer is goed te beluisteren, zo mooi !!Ik heb deze muziek ook allemaal op plaat en cd maar heb onlangs is een zooi mp3's gedwonload omdat dat gewoon makkelijker is, ik maak een playlist aan en zet winamp op random en laat me elke keer verrassen door de track die komt na de vorige, erg leuk om dat te doen!
meteen ff een oftopic vraagje in een topic wat nog niet eens gestart is:
ik wil een goed klinkende geluidskaart hebben voor in mijn server, gewoon stereo out, geen breakoutboxen, gewoon simpelle uitgangen.
Wat wel een vereisde is is een optical SPdif in, ik heb een sateliet tuner er boven staan en wil nog wel is digitaal wat opnemen.
Ik heb nu een SBLive! erin hangen maar dat klinkt toch minder... wat is een leuk niet al te duur kaartje? tis dus ECHT alleen out en In, meer niet
Ben niet zo into rock etc.
). Die cd is echt super! Ik heb nog geen enkele niet Electronische muziek cd gevonden die beter is.
Dit lijkt me echt wat voor het Algemene Discussie Forum

)