Legowelt

Dacht altijd dat jij meer into Jarre en dat soort dingen was? Dan moet je z'n labeltje 'ns checken,
en je liefde omzetten in harde valuta, dat ziet 'ie graag.

http://www.xs4all.nl/~awolfe/strangelifeshop.htm

Spam spam spam:D:okdan: maar SF leiding doe s normaal en laat die jongen weer gewoon posten het heeft nu wel lang genoeg geduurd.....wat een gezewik allemaal.....

let op wordt strax ook deze thread weer dicht gegooid.

Heb nog steeds een CD van die prutser te goed. :(

Om met AT5 te spreken, we wachten af...

Rare jongen, die Danny :D

Heb nog steeds een CD van die prutser te goed. :(

Ik wacht nog op een 'release' dat er niet komt,maar mischien moet ik nog eens informeren voor ik slechte dingen vertel.

Ja erg raar.....ik heb hier nog een leuke docu liggen van Slices.....gaat over Legowelt, Bunker, Acid Planet......

Jij moet hem ook hebben Jochem er staat ook een special op over Delsin...

Ik hou heel erg veel van de muziek van Legowelt en zker de periode 2000-2004.

Was dat nou weer voor topic? Nu moeten we dus gaan discussieren hierover ofzo?

Nou als dat moet dan zeg ik lego heeft best wel wat leuke muziekjes gemaakt heeft onder vele en eigenlijk gewoon te veel verschillende namen.
Ik snap ook niet hoe hij wekelijks nummers uit z'n mouw blijft schudden.
Eigenlijk vindt ik dat hij een beetje te veel uitbrengt, maar ja hij moet ook geld verdienen.

En onder welke naam hij wat ook uitbrengt op 1 of andere manier herken je bijna altijd dat het om Lego gaat. Das toch echt de keuze van bepaalde geluiden
en akkoorden ofzo.

Ja erg raar.....ik heb hier nog een leuke docu liggen van Slices.....gaat over Legowelt, Bunker, Acid Planet......

Jij moet hem ook hebben Jochem er staat ook een special op over Delsin...

Die is met Marsel! Ik krijg weer buikpijn van het lachen, de knuffelbeer van de neerlandse techno. Maar we drijven af, hail to the Legowelt!

Back