Slechte dingen over smack?? Dat kan helemaal niet. Je zal wel slechte muziek hebben opgestuurd.
knetterhard....Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Slechte dingen over smack?? Dat kan helemaal niet. Je zal wel slechte muziek hebben opgestuurd.
knetterhard....Hier een aantal van z'n namen:
http://www.discogs.com/artist/Legowelt
Ik snap ook niet hoe hij wekelijks nummers uit z'n mouw blijft schudden.
Eigenlijk vindt ik dat hij een beetje te veel uitbrengt, maar ja hij moet ook geld verdienen.
ik denk het...? het is anders wel een erg gesloten vraag iddIk hou heel erg veel van de muziek van Legowelt en zker de periode 2000-2004.
Was dat nou weer voor topic? Nu moeten we dus gaan discussieren hierover ofzo?

Die krijg je echt niet meer.
ik heb nog nooit een responds van hem gekregen op m'n mails. zal mij wel helemaal niets vinden, nou ja oke dan, voor mij heeft ie afgedaan.s,op laatste mail kreeg ik geen respons..
ik heb nog nooit een responds van hem gekregen op m'n mails. zal mij wel helemaal niets vinden, nou ja oke dan, voor mij heeft ie afgedaan.
En onder welke naam hij wat ook uitbrengt op 1 of andere manier herken je bijna altijd dat het om Lego gaat. Das toch echt de keuze van bepaalde geluiden
en akkoorden ofzo.
Je hoort in 2 sec of het een smackos track is, semi-lofi opnames, noisey,sfeervol, ingetogen, zompige sound, D&R, verzadigende delays, Wondere wereld arpeggios etc...
Ik vind het top als iemand zo sterk een eigen sound maakt, met zoveel diverse stylen in feite. En toch hoor je direct dat het uit zijn hok komt....
ow,nou ik heb em gisteren nog es een mail gestuurd,ik zie wel anders probeer ik met een tussenpersoon.
Raar.

de, dat... smackos het ding... hehedie

de, dat... smackos het ding... hehe![]()
Het is wel wat te veel naar mijn smaak ja. Ik sta wel eens met een plaat van hem in mijn handen, en dan staat er dan weer een echte Legoklapper op en drie vullertjes en dan denk ik laat maar heb al tig platen die ook zo klinken terwijl ik hem wel zou kopen als alle of op zijn minst twee tracks de zelfde kwaliteit zouden hebben.

van wat ik er van begrepen heb hoeft ie juist niet erg zijn best te doen...
dat wat hij maakt is immers echt alleen dat was ie zelf WIL maken dus weinig externe druk, hij had het ooit eens over 'carte blanche' in een interview dus...
en op een gegeven moment als iemand zo bekend is in een bepaald circuit zullen mensen bijna automatisch alles slikken voor zoete koek wat een artiest maakt...
ik vind smackdady's film thema/sferen vooral gaaf![]()
jawel goed, maar of ie daar ook zijn best voor moet doen zoals de gemiddelde SF-er hiero dat weet ik zo 1 2 3 nog niet... als je talent hebt en gewoon maakt waar je hart ligt dan scheelt dat al een hele slok op een borrel...Er zijn zoveel mensen die kunnen doen wat ze willen, dat is nog geen garantie van zo'n hoge (en toch wel) constante output.
jawel goed, maar of ie daar ook zijn best voor moet doen zoals de gemiddelde SF-er hiero dat weet ik zo 1 2 3 nog niet... als je talent hebt en gewoon maakt waar je hart ligt dan scheelt dat al een hele slok op een borrel...