liever gewoon een leuke korte overzichtelijke frontpagina en niet 100 van die topics.
van mij mogen de breed uitgemeten nieuwsberichten ook veel korter.
en wat betreft de discussies zoeken;
heb je toch de berichten van vandaag zoekfunctie voor
tsja, er wordt steeds gedaan alsof de "berichten van vandaag" link hetzelfde resultaat geeft als de voorpagina maar dat is niet zo.
In berichten van vandaag krijg je alle berichten, dus ook nieuws en marktplaats posts door elkaar. Terwijl op de voorpagina dit is uitgesplitst. Apart blok voor nieuws, aparte blokken voor marktplaats en apart blok voor recente topics. Daarom gebruik ik liever de voorpagina om het forum te verkennen dan de nieuwe berichten of berichten van vandaag links.
En er stonden ook helemaal geen 100 topics op de voorpagina, maar wel iets meer dan 15, en dat vond ik net prettig.
wie zegt dat jij dat zou moeten dan?
euh, degene die deze aanpassing heeft doorgevoerd "zegt" dat tegen mij.
Ik haalde eerst alle functionaliteit die ik nodig had uit de voorpagina, maar nu heb ik daar nog een extra link voor nodig.
dus nogmaals: als iemand meer berichten wil zien dan momenteel op de frontale vagina dan gaat men via die andere link
en men kan so wie so ff die page bookmarken nutuulk... it's a siempel si?
dus nogmaals: het gaat niet alleen maar om veel berichten, maar ook de indeling/ordening.
En even voor de duidelijkheid: Ik zal er niet wakker van liggen, maar vind het wel een beetje lastig. En jammer dat er zo gemakkelijk "dan doe je toch zus en zo" gezegd wordt, terwijl dat gewoon niet hetzelfde resultaat oplevert en zonder even uit te leggen waarom het in de eerste plaats veranderd is.
Maar goed ik heb niet het idee dat er serieus geluisterd wordt dus
tot zover dan maar weer...